Proud to say.....

vrijdag 4 februari 2011

I did it!!!!! Klaar, pronto, ready, prêt, fertig, disposto, preparado, faerdig, färdig.....(ik geloof niet dat er meer nationaliteiten meelezen;)).....m'n werkstuk is klaar!!! Althans...ik ben er klaar mee!! Kan er nog uren naar kijken en twijfelen en toevoegen en weghalen etc etc...maar dit moet het doen, dit ga ik opsturen en zo moet het goed zijn!
HA!

 Klaar, pronto, ready, prêt, fertig, disposto, preparado, faerdig, färdig....(I don't think there are more nationalities reading here;))....I finished my final project....well...I am dóne with it:)! Can look at it for hours, doubting, adding, abstracting etc etc.....but this just has to do! This is what I'm gonna send in, this has to be it!
HA!

Denk nou niet dat ik hier meteen een rits aan foto's van mn werkstuk ga laten zien.....daar moet ik nog even aan wennen aan dat idee;). Nee ik heb wat anders leuks voor jullie!
Om het goed te maken dat ik er vaak niet was, dat ik weinig bij jullie ben geweest en dat er soms dubieuze blogjes van mijn hand tussen zaten! En wat heb ik dan?(ik wil het goed doen he;))....'n shoptip!

Don't think I'm gonna show you pictures of my project here and now.....I have to get used to the idea a little;). But...I have something else for you, something nice,! To make up to you the times I missed your posts or just didn't have the time to comment, and for the amount of doubtful posts from my hand lately;)
And what do I have??(I want to do this right you know ;))......a shoppingtip!

Hviit

En omdat je natuurlijk eerst mijn post helemaal uitleest en dán pas klikt..heb ik wat foto's geleend daar...kun je alvast voorpret hebben *grijns*!
Dus tip voor morgen!!!! Graag gedaan!;)

And because you first read my post to the end and THEN click...I borrowed some pictures from there...so you can see what you will get yourself into when you go there!!! So...tip for tomorrow!! You are welcome!!;)











Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Tanja zei

Fijn voor je dat het af is, goed van je! Heerlijk dat je weer terugbent Lynda, ik heb je gemist. Nou lekker uitrusten van al je werk en inderdaad this is it!
Heel fijn weekend en tot gauw

Liefs
Tanja

Splashes of Pink and Mint zei

Meid, lekker laten zoals het is....en dan een grote zucht....!
Heerlijk gevoel om het afgerond te hebben, fijn weekend!

Elisabeth zei

Zo dat zit er weer op ,en die foto's krijgen we toch wel een keer te zien hoop ik ?? Nu genieten van je weekend
Liefs Elisabeth

Bonjade zei

Wat een leuk label hangt er ook weer aan deze post....klaar met tip ;0) Oh je blijft toch altijd grappig......
Maarre good job girl! You did it!! Het wordt vast een super cijfer....er zit zoveel werk en energie in...moet goedkomen......
En leuk voor mij....eindelijk ben je er weer!!!
Heerlijk...zo stil zonder jou......
Fijn weekend
Liefs
FF

Carla zei

Mooi dat het klaar is....nu maar wachten...pfff!!
Nu lekker genieten van je weekend.

liefs Carla.

die overigens wel héél nieuwsgierig is naar de foto's natuurlijk ((-;

liefs Carla.

Heidi zei

Goed dat je het af hebt maar ben wel benieuwd hoe het geworden is hoor...ik wacht rustig de foto's af!

grtjss

natuurlijk groen en doen zei

Heerlijk zo'n groot project af. Er staat voor mij morgen een dagje groothandel op het programma ,dus er wordt door mij ook geshopt

gezellig weekend

Home and Lifestyle zei

Heerlijk dat je hier een dikke streep onder kunt zetten! En nu weekend vieren!

Lieve groetjes, Ingrid

It's me zei

Kijk zo ken ik je weer!!! dit zijn DE berichten!!!...gefeliciteerd meis !!! dikke knuffel van mij...ons.....yes yes yes !!!....xxx...

Inge zei

Jeujjj!!
Morgen ga ik iets héél anders doen!!
;))

Fijn weekend!

Passione Helena zei

Wat fijn dat je het af hebt, wat een voldaan gevoel zal je dat geven. Relax en hang maar even lekker achterover! Niet meer uren naar kijken..klaar is klaar, succes!

Wat een geweldige foto van je hamster!!! hihi

Fijn weekend lieve Lynda..GENIET ER VAN!

Liefs Helena

Tuur zei

Yeah!
super dat heb je toch maar even gefixt!
petje af!

Mayflower zei

Wat fijn dat je werkstuk nu klaar is, kan je heerlijk relax het weekend in gaan.
En ik.....ga nu even shoppen hihi....de foto's beloven veel.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

http://truutske.blogspot.com zei

Wat zal dat 'n heerlijk gevoel zijn!!!
Gewoon klaar...af....nu even niet meer aan denken!!
Zo fijn voor je!!!
Geniet ervan...fijn weekend, Trudie

Pierelantijntjes zei

Fijn dat het klaar is Lynda.
Geniet van het weekend.
liefs Ester

In den Uylenbal zei

H die Lynda, you did it GIRL !!!! Kijk ik heb het altijd geweten dat "you had it in you !", maar . . . jaja der is altijd een maar . . . nu afwachten en duimen draaien ! Ik had een sabbatical blog-weekje, dus weinig blogpostjes mijner kant. Héérlijke muziek weer .... nog 1 dagje en dan weekend ! I don't ever wanna loose this feeling . . . Lots of Love from Ruinen, wanneer komen jij en Ria eens struinen in Ruinen ??? Greetz & Liefs Lejo

Juule zei

Hej hej... en nu ist wachten op een magnifieke beoordeling zodat t echte werk kan beginnen. Kun je eindelijke stuinen in Ruinen, of verder naar Vleder, of liever naar Diever..;-)

Fijn weekend!
Eeflien

lia zei

He fijn, dat heb je dan weer gehad.
En niet langer naar kijken, goed is goed....))
Nu maar genieten van het weekend

liefs Lia

Nicole Claudia zei

Jippie, je werkstuk is af... dat zal wel lekker voelen, ook twijfel je misschien over van alles. Klaar is klaar!

Fijn weekend, groetjes, Collie

In den Uylenbal zei

#Juule, inderdaad Liever naar Diever !!!! Stom van me, woon zelf in Ruinen, maar winkel is in Diever ( én Havelte natuurlijk, maar dan kan ik nix op verzinnen :-) Greetz Lejo

jolanda zei

Yesssssss!!!!!! Klaar die handel!! En volgens mij zit dat vast wel goed hoor... je bent er zó druk mee geweest!
En nu ga ik je link bekijken... fijn weekend! ;-)
liefs, jolanda

Floor zei

Nou mooi klaar !
En nu ff relaxen dan he ?
En shoptip ? xx link?? waar??

Anja zei

Lekker dat het erop zit, kun je je weer even op andere dingen storten. Met het gevoel van dat heb ik maar mooi gedaan!!
Leuke shoptip, heb even gekeken voordat ik mijn reactie plaatste. Die aantrekkingskracht he!!!
Geniet van je weekend.
Groetjes Anja.

Claudia Leertouwer zei

En dan begint nu het zenuwslopende wachten...

André en Inka. zei

Fijn dat het klaar is en voor nu lekker genieten van het weekend,heb je dubbel en dwars verdiend,xxx.

Nieneke zei

Fijn!! Geniet maar lekker van je vrije tijd! (genieten wij weer van je reacties)

Home is where the heart is zei

wat zal dat een opluchting zijn om daar idd een streep onder te kunnen zetten!!! Wanneer hoor je daar meer over? En dan ben je helemaal klaar met de opleiding of ga je door. Iig een fijn weekend

lieve groet Brigitte

lia zei

He Lynda, het boek is gemaakt bij Albelli.
Gaat veel tijd in zitten maar zo leuk..)
Liefs Lia

Margot zei

Goed zo meis..ik ben trots op je hoor...en geef een klopje op je schouder...
Heb morgen helaas andere verplichtingen, maar volgende keer boek ik wel het vliegtuig en jij een leuk hotelletje...
Geniet van je vrije tijd...Knuf, Margot

Bij Guusje Thuis zei

Yeah ... tis "gedaan" hè, het zit erop ... nu niet nagelbijtend gaan afwachten maar gewoon trots zijn op wat je gemaakt hebt en genieten van je weekend!