Slimme meid....

zaterdag 26 februari 2011

is toch op haar "toekomst"voorbereidt?

A smart girl thinks ahead, doesn't she?







In de categorie "gewauwel", een klein hoogstandje van de vaardigheid "hoe maak ik mezelf gek"?
Het is zaterdag en dat betekend dat vólgende week om deze tijd alles voorbij is:)
Althans...dan had ik gezellige uren met Zara, sliep ik in een charmante B&B, deed ik examen(de trigger van dit alles), en reisde ik, vrouw van de wereld op en neer met de trein naar L.eiden.
So far so goed....tótdat....Zara me vroeg of ik op een ander station kan uitstappen donderdag, logistiek gezien komt die beter uit.
Tja...dat moet je dus niet doen he(gaat goedkomen Zaar;))....álles zat al in mn hoofd geprogrammeerd(ik reis niet vaak met trein..vandaar) en niks kon meer misgaan....tja....nu moet ik er dus een station eerder uit....*OEHM*.....dat ga ik gewóón even doen! Zal me toch niet gebeuren dat ik dát niet voorelkaar krijg? HA! Pies of keek!
Maar ja.....die wijziging in het "plan" had wel tot gevolg dat ik zojuist maar even mn outfit voor donderdag(én vrijdag...kan best;)) heb uitgezocht!(hoe dwangmatig kun je zijn ?) Het kan maar klaarhangen toch? Alles onder controle! HA! Ik ben voorbereidt..........bijna.....

In the category "chatter", I present to you a superb piece of "how can I drive myself crazy"?
It's Saterday en that means, by this time next week, all will be over....well....I had some wonderful hours with Zara on Thursdayevening, I slept in a charming B&B, I took the exam(the trigger of all of this) and I....woman of the world travelled by train from here to L.eiden and back.
So far so good......UNTILL...Zara asked me to get out of the at another station....from the logistic point of view that would be better!
And THAT my friends....is something you better NOT do(all will be a okay Zara ;))....I had the entire plan in my head...I had control! *OEHM*....I will do this, don't tell me this is something that cán go wrong ;)....Piece of cake!!
BUT......yes there is a but....now...due to all of this.....I have been busy planning my outfit!!:)(does the word compulsive come into your head????;))
You can never be too soon with preparing can you?!?! I have it under control.......almost.....

Scandinavisch modelletje....wie zei dat ik er niks van begreep???;)))
Scandinavian design.....who said I didn't get it??;))

Liefs
Lynda

PS: grote kans dat ik toch voor veilig ga en in mn jeans deze "uitdaging"aanga;)))
.....It IS possible that I will face this "challenge"in my jeans;)))

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Mmmmm, lekker geurtje! Ik kreeg 'm op Valentijnsdag!
Je bent erg goed voorbereid dus er kan ECHT NIKS misgaan Lynda!!
Fijn weekend & relax!
Bisous, Chantal

Alle mooie dingen zei

nou ik wens je heel veel succes met alles... en ik verwacht een stralende Lynda terug op zaterdag die ons gaat vertellen dat het een pies of keek was.... precies zoals ze al verwachtte
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Jolanda zei

Lekker alles voorbereid....en met de trein is echt een pies of keek. Ik doe het vaak en het is echt relaxed!
Wel thuis even goed kijken waar je erin en eruit moet, printje maken, dan komt alles goed. Ben benieuwd naar jullie verhalen, camera gaat toch wel mee he:)
Lieve groetjes

André en Inka. zei

Je bent goed voorbereid,dus gaat het helemaal goed komen,heerlijk met de trein,lekker relaxed,super.

Fijn weekend verder,xxx.

Colinda en Jeroen zei

Komt goed je gaat het echt wel halen. Er in blijven geloven he! En met de trein komt ook helemaal goed, gewoon goed opletten ;)

fijn weekend
liefs colinda

Home and Lifestyle zei

Heb vertrouwen in jezelf...het komt echt allemaal goed!! Voor de zekerheid kun je de tomtom in de tas stoppen, die werkt ook als je wandelt hi hi!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Tierlantijn zei

Je bent stoer Lynda!! Gaat helemaal goedkomen dat stationnetje eerder! Je kan het! :)

Schoentjes zaten er ook al niet bij! Weet ook niet of ik er op zou kunnen lopen hoor...!

Liefs!

THE BLACK BARN zei

NOU, JIJ BENT EEN SUPERVROUW!
DIE AL HEEL WAT OVERWONNEN HEEFT.
WANT VROUWEN ZIJN STERKER DAN ZE DENKEN!

HET GAAT JE LUKKEN!

FIJN WEEKEND,
MIRANDA

Corine(THUIS) zei

Tuurlijk gaat het goedkomen! En als hippe styliste ga je tuurlijk NIET in jeans...of je moet het combineren met een stylisch verantwoorde top ;)
Leuk te lezen dat jij alles ruim tevoren regelt, hier ook zo'n muts!!
Maar het geeft wel rust in 't hoofd, en dat is belangrijk hè?!
Succes alvast!!
Groeten, Corine(THUIS)

Elisabeth zei

Lekker geurtje ,mooie sieraden en een goeie outfit .En het hoofd helder!Komt goed!!!
Liefs Elisabeth

http://truutske.blogspot.com zei

Ik twijfel er niet eena aan...natuurlijk gaat het allemaal goed...je outfit ziet er prima uit...het geurtje de juiste keuze...de trein...heerlijk relaxt en geen files...en het belangrijkste....je hoofd vrijmaken van muizenissen. Kun je hoor!!!
Veel succes aankomende week. Fijne avond, Trudie.

Nicole Claudia zei

Hmmm, lekker geurtje. Ik heb twee geurtjes thuis, eentje is Chanel nr. 5 en de anders is niet leesbaar, maar wordt steeds weer gevuld in Antwerpen... dus wat dat is.... eh... weet niet! Mooi spullen laat je zien, lekker geurtje, mooi tasje, armbanden, mooi stofje... Scandinavisch merk ook top! Dat je je zo voorbereid is alleen maar fijn, dat scheelt een hoop stress en rust in 't hoofd.... een beetje zen, zal maar zeggen.

Geniet een beetje van je weekend... ik denk aan je volgende week hoor!!

Groetjes, Collie

Bonjade zei

Ik dacht even Lyn pakt alvast uit voor m'n verjaardag....;0)
Maarre....als je dit allemaal aan, en om en op hebt......dan komt het helemaal goed hoor
You go girl!!!

Fijn weekend
FF

X zei

Ik zie jouw leven al aan mij voorbij trekken... en het mijne dus ook. *2 Blonde vrouwen die een verwarde indruk maakten opgepakt in L.eiden omdat ze het spoor bijster waren...*
Ik heb de plannen omgegooid: G brengt oudste nu (in auto van vriend) naar toelatingstoets, zodat ik jou gewoon met onze auto van CS af kan halen... Kost het mij geen uren ook en raken we niet verdwaald.
Briljant plan!
Enne...natuurlijk slaag je!

Mariette zei

Lieve Lynda,

Een goeie voorbereiding is hèt recept van SLAGEN! Dit deden wij ook altijd, voor elke seminar, lezing of consulting job. Zorgen dat je àlles bij je hebt, er goed gekleed voor bent want dit is ook een soort body-language die méételt. Het maakt een professionele indruk en bovenal een verzekerde indruk. Dus gá ervoor en ruik lekker. Mijn Chanel is de Allure...

Liefs en rust GOED uit; zorg dat je relaxed bent en schuif alle andere zorgen maar een weekje dóór!

Mariette

Zara zei

Die X ben ik. Waar die X nou ineens vandaan komt.... Pfffttt...

It's me zei

Al ga je in je pyama......dan komt het nog goed !! meid jouw staat alles......zit er niet over in.......liefs van mij.......fijne avond he??? toedels....xxx...

katja-Mariska zei

Je bent een slimme meid maar ook een hele lieve meid dus een hele dikke knuffel voor die mooie bloemen.
XXX

lia zei

Nou alles geregeld, en dan is het NU tijd om te relaxen.......
Ik reis ook nooit met de trein, en als ik dan een keer ga ben ik ook altijd bang dat ik in de verkeerde zit. Hoezo onzeker typje....

fijn weekend
liefs Lia

marion anderson zei

break a leg, girl you can do it, liefs marion

Pieternel zei

ai, de trein daar ben ik dus ook geen fan van. Als ik ga print ik wel ff altijd mijn reisschema uit via 9 2 9 2 ov. Moet er niets verandern aan het goede schema van de ns, want dan is het paniek.

Maar je bent er helemaal klaar voor, dus suc6

P,ieternel

Anoniem zei

Translation is difficult, so not exactly sure what was going on, but lovely pieces of jewelry. Glad you like my black clogs. :) xox Alexandra

Huys 50 zei

Stress,Stress,Stress......niet doen hoor !! nergens voor nodig toch....
Ik zeg altijd maar zo, het komt zoals het komt.
En dat is vast en zeker wel goed !!!
Hoe gemakkelijk kan het zijn joh,..die trein stop echt wel haha... komt goed !!!

lieve groetjes
Dicky Marie.

Ambiente-nostalgia zei

Kump good Lynda!!
Het gaat je zeker lukken en veel plezier met Zara.

Liefs Dorine

Thuis bij Tjits zei

wat kan er nu nog misgaan?!! je hebt alles zo goed voorbereid!! laat het nu maar los en lekker relaxen!! komt heus goed lieve Lynda:))

liefs, Tjitske

Karin zei

Gaat vast goed komen, je riekt er in ieder geval zalig bij!!! En tot dan gewoon adem blijven halen Lyn, breath in....breath out ;)

Yvonne - Frl. Klein zei

Wunderschöne Ohrringe und Armbänder!!
Die würden mir auch gefallen!
Viele liebe Grüße, Yvonne

Marjan zei

Hoi Lynda. Komt vast goed dat treinreisje én dat examen natuurlijk. Zo te horen ben je ontzettend goed voorbereid. Ik vind reizen met de trein nog niet zo lastig, maar zet mij niet in een auto, ik slaag erin met de tomtom nog drie keer verkeerd te rijden voor ik op de plaats van bestemming ben. Ik doe het wel maar zit heel de reis met kloppend hart in de auto.
Heel veel succes, zowel met reis als examen!!
liefs Juul

Anja zei

Volgens mij kan er niets mis gaan, alles onder controle lijkt me. Ik hoor wel graag hoe het afloopt!! Mooie foto's.
Succes vd week,
groetjes Anja.

Bianca zei

Wat je ook aan trekt....jij gaat het gewoon doen.....niet twijfelen.....go for it girl....
Prachtige sieraden......erg mooi.....tot volgende week en veel succes.....
Lieve groetjes van Bianca

Margot zei

Ik was het niet hè...die zei dat je er niets van snapt???
Jij gaat in prachtig kleedje, superboots en geweldige sieraden(herkenning??? ja dus) naar the exam...en dan ook nog zooooo lekker ruiken....zekerheid ten top....
Maar ik weet zeker dat ik je niet begeleid op je reis...komen we zomaar in Parijs uit...ook leuk ofcourse, maar niet dan....
Fijn zondagje nog...
Knuf, Margot

Bij Guusje Thuis zei

Zo goed voorbereid; treinkaartjes, sieraden, outfit en met mijn favo geurtje ... haa dan vliegt die trein als vanzelf over het spoor!
En die toets ... die maak je dan natuurlijk ook gewoon fluitend; appeltje-eitje!

Bonjade zei

SMAK!!! SMAK!!! SMAKKER DE SMAK!!!
YOU KNOW WHY
;0)
FF