Achtbaan....Rollercoaster

woensdag 9 februari 2011

Ik blog over winter, en wordt meewarend aangestaard.....ik hartje winter, dat hoef ik niet meer uit te leggen toch(TIGjoenste keer????)? Maar ik ook hartje lente....en hartje zomer, én jawel...hartje herfst!;)....Ik ben zó'n makkelijk mens, echt.......maar om het iedereen naar zn zin te maken valt niet mee....sterker nog...om het mezélf naar de zin te maken is een dagelijks terugkerend "ritueel";).
Werd ik de afgelopen dagen blij van de zon, van m'n voorjaarsbloeiers en van het geluid van de vogels.......wordt ik stiekem toch ook wel weer blij van het volgende bericht!

I blog about winter, and people look at me compassionatly....I heart winter, that's something I don't have to explain anymore do I?(ZILLIONth time??;)) But I also heart spring, and heart summer, and o yeah...heart fall! I'm súch an easy person, really....but to please everybody..it's a hard job! But even worse...to please mysélf......that's a daily routine that will NEVER end ;))
Did I jump for joy those last few days because the sun was shinning abundantly, was I really enjoying my springbouquet and the sound of the birds......secretly I feel "happy" coming up after reading this "announcement" (yes you girls click and drag because it's in Dutch;)...BUT...it's Piet....Piet is a very famous Dutch "weatherman"...and he tells us that winter is NOT defeated yet!!!)


Het weer zit in een achtbaan lijkt het wel.......let's enjoy the ride!!!
Weather is like a rollercoaster at the moment....let's enjoy the ride!!

Ik zocht wat foto's op het web om jullie tevreden te houden...pff...bewerkelijk stel ;)))
I found some pictures on the web to please all of you....pfff....you are a hand full;)))











alle foto's van her en der op het web
all pictures from the www


Liefs
Lynda

Leave a Comment

Yn'e Steeg zei

Heerlijkl he om van alle jaargetijden te kunnen genieten! hihi
Het zij zo, en niet anders.

Jantsje

Nicole Claudia zei

Het leuke van Nederland is juist dat de seizoenen hier zo duidelijk aanwezig zijn... soms té, maar dat is ook typisch Nederland. Wij doen ook gewoon waar we zin in hebben toch.!?

Ik vind dat je van het www prachtige foto's hebt gekozen, voor ieder z'n smaak c.q. humeur!!

Mijn humeur is vandaag dat ik alles prima vind. Het zonnetje schijnt en ondanks dat ik met zwarte jurkjes (!! voor de zomer hoor) bezig ben en dat is met somber weer NIET leuk om te naaien, maar vandaag is alles best... en het leuke... ze zijn bijna af!!!

Yes, kan ik weer wat anders leuks beginnen!

Groetjes, Collie

It's me zei

Verveel je je ???heb vanmorgen ook al een berichtje achter gelaten.......tjonge.......ken je net gewoon verhuizen ???? hier naar toe????pfff.....heerlijke foto's lente !!! twas toch heerlijk vandaag.......xxx....van mij.....

Floor zei

ik heb wat foto's gejat van je
en jij bent gek hahaha met je winter ik snak naar zon echt snak zo erg naar zon dat ik bereid ben om met mijn gat in egypte op het strand te gaan liggen als iemand me een ticket stuurt en dan net te doen of er daar niets aan de hand is en o wee de egyptenaar die mij stoort daar die flikker ik zo de zee in !
xxx

Elisabeth zei

Ach meid je bent er maar druk mee,niet vergeten zelf te genieten van alles hoor,En die foto's pfff mooiiiii ,ik wil die mooie gebloemde bank ,Zucht!! Enne alles in pastel blauw en roze ,zachtgroen en heel licht geel ,ik heb echt Lentekolder .In de gemeente tuin pal naast mijn huis staat zo'n mooie grote pol sneeuwklokjes en die wil ik eruit halen en in mijn huis zetten .Uhh zal maar stoppen anders word je gek van mij haha Fijne avond
Liefs Elisabeth

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, was für tolle Inspirationen!
Und man bekommt gleich gute Laune bei der Musik!
Liebe Grüße, Yvonne

lia zei

Oh, je kunt het niet laten hé.
Haha... maar eerst zien en dan geloven. En vorst is niet erg, met dan overdag een heerlijk zonnetje.
Maar géén SNEEUW......

liefs Lia

Unknown zei

Stimmt - du postest entschieden zu oft, um da noch nachzukommen :-))))))) Das 2.+3. pic ist übrigens genial - ich liebe diese Kombinationen!!!!!!!!!!!!!!! *nick*

Auf dem besagten Foto war eine "Lady" mit kurzem Rock, besagtem Pullover, ich glaube sogar ein Bett und Koffer. Das ganze ist ungefähr ............. 4 Monate??? her. Ach ja - und sie stand auf irgendwas Holzigem.... große Palette oder so.....

Ach Lynda - ich weiß es auch nicht mehr genau und hab nur noch den Pullover in Erinnerung und weiß genau, dass ich ihn bei dir gesehen habe :-)))))))))) Ok - Alsheimer oder normaler Geistesschwund .... egal, das Teil strick ich jetzt!!!! *grins*

Pink Princess zei

JA maar Piet heeft ook vaak ongelijk hoor ;) DE LENTE KOMT!!!!!!!!!!!!!!! hihi

Pink Princess zei

OH en Floor....ik snak met je mee en mag ik dan ook in de koffer??, neem niet veel plek in hoor, ben maar 1.84 maar wel erg slank ;)

Margot zei

Achtbaan, Rolercoaster???
Heb jij mijn blogje nie gelezen...1x in de python was wel weer genoeg hè!!! Dus deze sla ik lekker over, en blijf met mijn neusje in het zonnetje zitten, rustig, en als het moet allenig...
Knuf, Margot

Karin zei

Ach alles op zijn tijd he. Maar collage nummer twee doet het op dit moment voor mij het beste. Gek eigenlijk.....

Huys 50 zei

LYNDAAA neee hé....
Piets weerbericht ????...jeetje..
Wat mankeert die man toch,we hoeven nu geen Elfstedentocht meer daar is het nu te laat voor,jammer dan gemiste kans.....PIET !!!
Voorjaar willen we nu Lynda !!!! haha..

lieve groetjes
Dicky Marie.

Thuis bij Tjits zei

oh die bos bloemen in die pot vind ik mooiii:))
zijn dat ranonkels??
heerlijk he dit voorjaarsweer, worden we allemaal vrolijk van!!

fijne avond!
lieve groet, Tjitske

Home and Lifestyle zei

Het woord sneeuw heb ik van mijn woordenlijst verbannen ha ha...dus eh...wat bedoel je precies :))

Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Ik heb zo'n vermoeden dat het 'bericht' waarvan jij blij wordt, niet mijn idee van leuk is, dus.. ik heb NIET geklikt :))
Ik heb genoten van een heerlijke, zonnige vrije dag!
Groeten, Corine(THUIS)

Bonjade zei

Ach malle pietje ;0)
Nee hoor qua beelden doe je het momenteel aardig....maar qua tekst valt er nog wat bij te schaven.......
Hé een give-away?????????????????????????
VERTEL!!!!!!!!!
FF

Claudia Leertouwer zei

Zomer, herfst, winter of lente...mij maakt het niets uit als het maar niet regent!!!

Alle mooie dingen zei

Lynda... ik moet je iets vertellen... ga even zitten... zucht even heel diep....
Piet..... ja hoe zou ik het zeggen.....nou ja recht voor zijn raap!
Piet heeft er geen verstand van... hij zit er altijd naast.. zegt Piet regen dan wordt het droog... zegt Piet vorst... dan kan je de korte hosen uit de kast halen....
adem in.... en uit.... nog een keer.... nou niet meteen opstaan even wachten nog...
sorry dat ik nu juist degene moest zijn om je dit vreselijke nieuws moest brengen....
ik hoop dat dit onze relatie niet beschadigt heeft????
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Michaja zei

Heerlijke plaatjes! En ook heerlijk dat je zo kan genieten van elk jaargetijde! Lekker makkelijk.
Liefs

Miranda | Taxx Life Blog zei

Nou mij maak je niet blij met dat bericht, laat die lente maar komen!! Maar de plaatjes maken een hoo goed!

Inge zei

Nou als het dit weer blijft en dan zo tegen April een graadje of 21 word en dat tot aan November, dan teken ik ervoor!!!
Vind seizoenen leuk, hou best van afwisseling, en ben voor de 2e keer de winter goed doorgekomen...
Dus Lente!! Kom maar op!! Ik kan je aan!!

Succes in de achtbaan...
KvZ

Abacaxi & Hortelã zei

Ik vind de plaatjes echt genieten hoor! Maar voor mij mag de lente komen, nou ja, behalve die week skivakantie natuurlijk... zo egoïstisch ben ik dan wel weer ;)
Bisous, Chantal

Tierlantijn zei

Een dikke sneeuw bui? Geen probleem hoor! Mag van mij deze kant op komen. Maar... dan wel graag met een zonnetje erbij!

Je collages zijn weer mooi Lynda!!

Liefs!

Tanja zei

Mooie collages Lynda, ik heb genoten hoor van vooral jouw voorjaarsgevoel, jippie

Liefs
Tanja

Judith zei

Hmmm, ik ben niet zo'n fan van koning-winter... herfst vind ik alleen leuk voor de uitwaaimomenten tijdens een boswandeling en het huis weer gezellig maken voor al die koude, donkere dagen die eraan komen. Maar bovenal ben ik toch écht een lente en zomermens, dus moet ik er voor waken dat ik niet al te veel klaag van die aanhoudende winter (we zitten tenslotte nog maar op de helft en ik heb er eigenlijk al geen kracht meer voor!)... Zelfs tijdens afgelopen dagen betrap ik me erop dat ik klaag: "Tjeeeeee, wat is het toch koud zeg" Zucht ze terwijl manlief hout in de auto staat te laden voor de Gamma... Waarop manlief lacht"Koud? Man, het is helemaal niet koud, tis 9 graden!" Waarop ik dan verzucht "Ja, maar het zit tussen je oren dat dát niet koud is... dat komt omdat het februari is, maar als het mei zou zijn, zou je het oooooook koud vinden... 9 graden IS gewoon koud!"

Tja, klopt dat het voor de tijd van het jaar dan wel goed is die 9 graden, dus ik moet al lang blij zijn dat er geen vreselijke sneeuw ofzo ligt (want ja, die ben ik ook meer dan beu... laat het lekker in Zwitserland sneeuwen waar het zin heeft aub!), maar goed, voor mij is 9 graden gewoon niet genoeg!!!

Vandaag heb ik in de binnenspeeltuin een plekje achter het glas opgezocht en toen m'n vriendin net ff wat later dan ik kwam aankakken, had ik helemaal het gevoel dat ik al bruin zat te worden... Ja, achter het glas leek het wel lente: heerlijk!!!!!!!

Hmmm, lekkere klaagzang weer hè hahahaa... nog anderhalve maand en dan is het lente en hopelijk brengt ie wat ik ervan verwacht: geen regen en kou, maar zon en warmte..........

Fijne avond meis:-)

Mayflower zei

Nou met zulke mooie foto's heb je mij tevreden gesteld hoor lieve meis.....weer of geen weer hihi.
Lieve groet, Mea

natuurlijk groen en doen zei

Ik vond het vandaag heerlijk ,maar je weet het ik ben net zo gek op sneeuw als jij en ik hoop dat we nog 1x een pak van zo'n 10 cm krijgen ,zeg een dag of 3 .En dan lente...

groetjes Bep

Rozmeen zei

hahah heerlij he al die jaargetijden.. ik snap je wel hoor...elke heeft zo zijn charmes...maar geef mij maar lente.. :-)))Lieve groetjes,
Rozmeen

Anoniem zei

Zoals iedere leeftijd heeft ieder jaargetijden zijn charmes!!
Dat bankstel !!!!!! hoog kwijlgehalte!

Groetjes
Desiree

Bianca zei

Volgens mij heeft iedereen al de voorjaars kriebels.....ik in ieder geval wel.....schitterende foto's.....heerlijk om door jouw blog te dwalen....nu nog een beetje zon...groetjes Bianca