Voorspelbaar....

woensdag 2 februari 2011





hmpf hmpf hmpf.........dat valt niet mee....zwijgen;)!

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Jij bent zo te zien druk bezig... net zo'n puinhoop op je bureau als ik...

Ik laat je weer in stilte achter... (hoewel m'n machine zo meteen ritsen gaat inzetten en dus herrie produceert...

Groetjes, Collie

Karin zei

Ben je nou nog niet klaar!!!! :D Zal ik je maar niet storen...*zoef*

Claudia Leertouwer zei

Ik zal je niet afleiden...

Mayflower zei

Moeilijk hè.....hihi
Geniet van de stilte.
Liefs, Mea

Tuur zei

gelukkig mag je in ht eggie wel praten...
dat zou wat zijn....:)

Floor zei

nog steeds ?? pfffff

Bonjade zei

Ik zie het al....je hebt geen tijd om te praten......te druk zeker?
Mmmmwaah....tja nu ja...snap het ook wel.....maar......hmmm....tja het is zo stil zonder je.......wmwha........ik mis je zo als je zo stil bent..........
moppermopper..........

Nu dikke knuf en volhouden hè?
En daarna.......HELEMAAL LOS GAAN HOOR!
Liefs
FF

Tanja zei

Ja soms is stilte ook wel lekker, tenminste vind ik alhoewel ik het niet vind rijmen met jou.
Maar aan je foto's te zien ben je lekker druk bezig.
Dus geniet van de stilte en tot gauw.

Liefs
Tanja

Antonia zei

Succes ssstttt......

Margot zei

Opruimen joh...ben ik ook mee bezig....
Nee hoor, Suczeven hè...no pressure!!!!
Knuf, Margot

Juule zei

Gewoon zorgen dat je iets te doen hebt voor jezelf..alleen..niet samen..

Geniet!

Groetjes
Eeflien

Marjan zei

Nou de foto's spreken boekdelen, daar heb je verder geen tekst bij nodig.
Nou euh, succes dan maar!!
groetjes
Juul

Elisabeth zei

SSSTTTTT Lynda is Druk Druk !!
Liefs Elisabeth

Ambiente-nostalgia zei

Stilte voor de storm, let maar op Lynda gaat knallennnnn.

Succes,
Groetjes Dorine

p.s. de kogel is weer uit de kerk!!!!!!!!!!!!:(

Home and Lifestyle zei

Hier wordt hééél hard gewerkt!

Succes! Lieve groet, Ingrid

Yn'e Steeg zei

Nog steeds druk bezig dus!!

Jantsje

It's me zei

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... xxx

Huys 50 zei

Haaaiiii Lynda !!!
Even naar aanleiding van je berichtje op mijn blog,.... Ja....?? webwinkel..? ja hoor ik heb er één,al ruim twee jaar.
En eehhhh waarom geen mailtje van mij??? in de Spotlicht ? je weet wel...
Nou dat zit zoooooo,weet je, ik sta niet zo graag in de schijnwerpers,blijf altijd liever een beetje op de achtergrond begrijp je...
Lekker anoniem zal ik maar zeggen hé..;-))

Sssssssssttttttttt.........

lieve groetjes
Dicky Marie.

Inge zei

Silence, i kill you...PROEST!!!
Ennuh HOEZO chantage???? Fluit

Juule zei

HAHHAHAHAAA....Ca-no-ne Lyn.... van dat werk ga je niet zweten en we moeten wel aan onze billetjes blijven denken hoor.. duh! Dus kom op met die klus van je... doe es gek..

Bij Guusje Thuis zei

Druk druk druk .... succes!