Even geduld a.u.b........just be patient...

woensdag 9 februari 2011

ik hoef niet te vertellen welke foto's van gisteren zijn en welke van afgelopen zomer toch???
 I don't have to explain which pictures are from yesterday and which from last summer do I?







Gewoon nog éven geduld en een béétje meer...

Just a little bit more patience and a bít more...




Posted by Picasa


het is woensdag! *krak*;)

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Mariette zei

Lieve Lynda,

Leuk om zo weer even in de geboortestreek te kunnen 'binnen' kijken... Ja, het dúúrt nog wel even! Houd de moed erin, die lente komt beslíst hoor! Geinig idee trouwens om zo de jaargetijden plaatjes naast elkaar te zetten.

Liefs,

Mariette

Claudia Leertouwer zei

Wat leuk om te zien!

Daydream Living zei

Hi Lynda,
Wat leuk dat je bij mij langs kwam en tja, was ik ook nog ziek, nog steeds maar gaat steeds beter. ik kom snel terug om meer te lezen maar dacht, even zeggen dat ik je commentaar heb gezien, groetjes, Maureen

Corine(THUIS) zei

'Krak'...omdat de woensdag de week zo lekker breekt? Of omdat het weer krakend gevroren heeft??
Mooie groene plaatjes, het komt wel weer, al gaat het langzaam...
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Zeg dat moet je wel op dezelfde plek gaan staan als vorig jaar !!! krak !!!...dan kunnnen we het nog beter zien !!! krak !!!.....wat ben je aan het kraken??? breek zo lekker de week niet !!...jij mag dat....ik ga werken....liefs van mij hoor.....knuffel en meer ......todels!! xxx....

Home and Lifestyle zei

Geduld is een schone zaak ...:(

Lieve groet, Ingrid

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ja *zucht* kan niet wachten....kom maar met het voorjaar! Fijne dag!

marion anderson zei

jeetje lynda, wat een mooi huis heb je , met een oprijlaan ? , ben zeer onder de ndruk, hihi, liefs marion, geniet van je voorjaarsgevoel

jolanda zei

Wat een grappig idee om zo elk jaargetijde in beeld te brengen! Vooral op de eerste foto waarop je vanaf dezelfde plek gefotografeerd hebt, is het verschil goed te zien.
Misschien ga ik dit wel doen van de boom in onze tuin bijvoorbeeld... 4 foto's zodat ik er volgend jaar een leuke compositiefoto van kan maken om aan de muur te hangen of zo.
groetjes, jolanda

Tanja zei

Wie geduld? jij of wij........heerlijk voorjaarsgevoel als ik naar buiten kijk, ja vanochtend een beetje ijs op de auto maar dat kan de pret niet drukken van het heerlijke zonnetje.
Trouwens mooie foto's heb je gemaakt van je huis en de landerijen, tjonge wat zul jij een werk hebben om de tuin bij te houden.

Fijne woensdag
Liefs
Tanja

Unknown zei

Meid wat weer leuk gedaan!!!
Maar inderdaad we wachten nog maar even..de tijd gaat al zooooo snel.
Fijne dag groetjes Karin

MOODZ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MOODZ zei

ooohhhh, bzzzzz schrijffout...*bloos*

MOODZ zei

3 keer is scheepsrecht...wat ik wilde scrtijven is dat op alle foto's een heerlijk zonnetje is....

bikim zei

soooo different!! but gorgeous anyway!
Rosa

Anoniem zei

Mooie foto's Lyn!!!
Et sunke sjient hie volop!!
Fiets nu ook naar mijn werk, 11 km heen en 11 km terug, heeeeeerlik!!
Ga je nog eens naar Ca??

Groetjes
Desiree

La Maison zei

Gelukkig de week is weer doormidden.
Alles moet zijn tijd hebben dus ook de winter toch???

Liefs
Hermine

Margot zei

Geen winterfoto's meer????....haha
The sun is shining....
Knuf, Margot

Anoniem zei

Lovely photos,dear Lynda. Makes me long for warmer weather ~ xox Alexandra

Michaja zei

Leuk gedaan! Maar ik dacht dat jij die winter juist zo graag wil houden??? :)
Liefs Michaja

lia zei

Lynda is volgens mij helemaal om.....
En zeg nou zelf de linkerfoto's zijn toch prachtig..
En... we hebben het allemaal nog te goed.

liefs Lia

Nieneke zei

Nou lever je zelf het bewijs; de zomer is vele malen beter dan de winter!

Alle mooie dingen zei

wij zagen de week altijd door! maar krak dat ken ik niet!
mooie foto's je zou toch bijna zin in de zomer krijgen toch???
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Jeanette zei

Hoi, leuk gedaan. Zeg Lynda waar is je header gebleven. Ik zie dat ook jij een beetje aan het herdecoreren van je blog bent geslagen.

Groet,
Jeanette

Tuur zei

uuh volgens mij mis ik echt van alles...
maar prachtige foto's
maar van weekend weer sneeuw dus nieuw rondje met sneeuw...:)