Tevreden....Satisfied

donderdag 17 februari 2011

Het "floepte"er zomaar uit...althans...ik tiepte het zonder voorbedachte rade..."tevreden"...
Op twitter....."waar over"? was de vraag die daarop volgde.....nou gewoon.....mezelf!
Ik hoor je denken... "nou nou, mag het wat minder zelfingenomen"?
Nee dus.....er is niks zelfingenomens aan, niks arrogants, geen gevalletje hoogmoedswaanzin, niks van dat alles.
Ik ben tevreden, punt...
Nee ik bespaar je ups & downs(sommige downs werden hier al eens uitgek*tst), maar als ik vergelijk met vorig jaar om deze tijd, en misschien nog wel wat jaartjes daarvoor......I came a long LONG way! Gepaste trots op mezelf...(en natuurlijk op "ons"....manlief en mezelf). Wie ik ben weet ik inmiddels, wat ik ben ook, waar ik heen wil...CHECK, en wat ik NIET meer wil DUBBEL CHECK.
Natuurlijk...onzekerheden genoeg, maar heeft niet iedereen die? Zodra ze de kop opsteken "werken"we ze "gewoon"weg.....geen paniek..geen doemdenken, "gewoon"een beetje buigen, beetje bijdraaien, terugstappen, afwachten en verdergaan.
Gewoon.....ik hoor je wéér denken...tuurlijk Lyn...GEWOON.....je weet wat ik bedoel, dat weet ik zéker!
Genoeg "wazig"gebazel? Oke...feiten dan:
Ik ben tevreden met wie ik ben(zoals mijn profiel al zegt, niet hoogstaand, niet diepgaand...gewoon Lynda;)). Ben tevreden(VOOR NU...) met m'n werk (JA ik werk in de thuiszorg, niks minderwaardigs aan, wilt u even ruilen voor een week???;))
Ik ben tevreden met het feit dat ik het eindelijk aandurfde op "deze leeftijd"*kuch*....een studie aan te pakken, want mócht ik slagen(en daar ga ik voor het gemak even vanuit)...dan is die eeuwige twijfel niet meer nodig(kan ik dat wel? YES I CAN;))
Ik ben tevreden met...ach....weet je wat.....om niet het risico te lopen dat je nu afhaakt ;)......neem van mij aan.....ik ben tevreden(dromen en uitdagingen daargelaten;)) het is goed zo(voor nu:D).
De onrust en onzekerheden vallen langzaam allemaal op z'n plaats en we hebben gevochten voor gerechtigheid(weet je nog??? manlief zn baan?)....én gekregen!!! *VUISTOMHOOG* O YEAH!
Dus tussen alle blogjes vol hoop, verdriet, ziekte, dromen, alledaagse dingen, verwachtingen, wensen, medeleven materiele zaken etc.....mag er ook wel eentje staan die over "mij"gaat toch? Ik wilde het alleen even mededelen that's all....ik ben tevreden!:)











En deze...is voor mij! hahahaha Nou ja vooruit....voor jullie allemaal!
Omdat jullie toch altijd maar weer m'n "kronkels"lezen en het ook nog opbrengen een reactie achter te laten ;)))
Tevreden??



Liefs,
Lynda
**********************

Dear bloggerfriends from abroad....every now and then I write a post about emotions and personal stuff.
Those posts are very hard to translate without losing the intensity.
I'll try to summarize so you have an idea what I'm talking about;).
I know translator has a funny way of translating so here we go....
I'm satisfied.....with what? With myself.
It's not to pat myself on the back, and it's not arrogance or conceit.
I'm "just"satisfied. If I look back, a year ago from now, or maybe even yearS ago from now....I was my own worst enemy.....I won't go into detail(again;)) but believe me....I came a long way!
Ofcourse there still are uncertainties...but I will cope with them as the come...bend a little...wait...take a step back...and go on again.
Maybe you think I'm disheveled :)....maybe I am...but I think between all those posts about dreams,funny stuff, things to buy,expectations, hopes etc.....I'm allowed a little(?) post about myself;)!
Not ask for compliments or pitty...just to inform you ;)

The last pictures shows you my favourite springflower and it's for ME...well....also for you.
Because you always take the time to read my chatter and even leave a comment!;)
Satisfied??;))

Love
Lynda

Leave a Comment

faire un songe zei

Hoi Lynda,
Ik ben ook tevreden... tuurlijk het kan altijd beter , mooier, anders.. maar of je daar gelukkiger van wordt.. kijken naar wat je hebt in plaatst van bezig zijn met wat je wil hebben.. Ik ben ook tevreden..Groetjes Hetty en een fijn weekend

Huys 50 zei

Heee Lynda,pffffffff...
hier komt wat los zeg..haha..
Nou meid over kwebbelen gesproken...mm jij kunt er vandaag ook wat mee hoor,jeetje waar komt dit hele verhaal opeens zo vandaan ??
Wat een regels heb je weggeschreven maaaarrrr...
JIJ bent tevreden en daar gaat het om..

lieve groetjes
Dicky Marie.

Alle mooie dingen zei

wat geweldig.. ik ben zo blij dat je tevreden bent....
goed van jou!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Tanja zei

Kijk dat vind ik nu helemaal geweldig om te lezen, een tevreden mens, beetje druk ;-) maar voor de rest helemaal goed.

Super om te lezen, Lynda

Liefs
Tanja

Kom Achterom zei

HEERLIJK!!
fijne avond
Yolanda

Yn'e Steeg zei

GOED ZO!!!

Jantsje

wonen met brocante zei

Dat het maar lang zo mag blijven! Fijne avond, groetjes Peggy

Miranda | Taxx Life Blog zei

Hier nog een tevreden mens, en wat goed dat je er over typt. Dat mag toch ook wel eens! Ik wens u een hele fijne avond.

Pieternel zei

Nou Go Girl.

Ik was vandaag ook zeer tevreden over mezelf, moest een beslissing nemen betreffende personeel en ondanks de pijn in mijn buik, enz... heb ik de knoop doorgehakt en zodoende (iets minder) opzoek naar een ander...

Joe hoe trots opmezelf...

Groetjes P.ieternel

Mayflower zei

Na al die spotlights mag je jezelf ook weleens in het zonnetje zetten lieve meis.
Toch heerlijk dat je kan zeggen....ik ben tevreden.
Hopelijk duurt dit heel lang voort.
Liefs, Mea

Elisabeth zei

Sssttttt !! Je hoeft niks uit te leggen Gewoon tevreden zijn .Zo'n fijn gevoel ,geniet ervan!!
Liefs Elisabeth

jolanda zei

The world is your oyster!!
Super Lynda!
liefs, jolanda

Home is where the heart is zei

GOED VAN JE!!!! Heerlijk om te lezen!!
En er moet altijd iets te wensen overblijven
Fijne avond en geniet lekker verder :)))

liefs Brigitte

Bianca zei

Er is niets geks aan om GEWOON teverden te zijn met jezelf.....toch zijn heel veel mansen dat niet.....leuk om te lezen dat het toch kan.....gelukkig zijn met wie je bent....dat is denk het grootste geschenk dat je jezelf kunt geven.....
Groetjes Bianca

Bij Guusje Thuis zei

Als je van zover moet komen en dan nu gewoon oprecht kunt zeggen dat je Tevreden bent met die hoofdletter T, wauw ... laat mij dan maar 5 kwartier in een uur voltypen ... hier geniet ik dan toch even van, al is het langs de zijlijn.

Hou vast dat gevoel, hou vast!!

Knuf,
Colin

Thuis bij Tjits zei

wat heerlijk voor je Lynda!!! hou dat gevoel vast!! je mag echt supertrots zijn op jezelf!!

liefs, Tjitske

Michaja zei

Lynda ik vind het super!!!!!!! Meid je hebt heel wat bereikt in zo'n korte periode, echt super goed! En natuurlijk ga je slagen en naturlijk overwinnen jullie alles.
Liefs van mij

WEERspiegeling zei

**DIEPE BUIGING**
'tel je zegeningen, tel ze één voor één' hoorde ik vorige week, dan kun je toch niet anders dan tevreden zijn!
Dát is nou het voordeel van 40 zijn :-)

Hebben jullie komende week ook vakantie? Onze meiden wel, heerlijk!
Doe ze de groeten daar in het zuiden van ons allemaal.
Anita

Colinda en Jeroen zei

:)))))
is super dat je tevreden bent want als je niet tevreden bent met jezelf zul je nooit gelukkig worden

liefs colinda

marion anderson zei

high five girl, ik ben ook DIK tevreden met mezelf, letterlijk en figuurlijk, pluim voor je blogje, ga vooruit girl , and aye you can, liefs marion

Nieneke zei

Mijn vader zei vroeger altijd: alles waar "te"voor staat, is niet goed, behalve "tevreden"!

It's me zei

Helemaal tevreden en ik snap het ook nog !! yes !! vuistomhoog...high five....you can do this......en ik ben ook erg tevreden over jouw dat je me zo goed helpt en naar me wilt luisteren .....ik heb het al vaker gezegd Lynnnn je bent een topwijf !! zo en dat zeg ik tevrden??...xxx...

Luiza zei

Hi my sweet Lynda!!!
I see just what you mean! I feel the same, sometimes... Quite often , I must say...
And it´s allowed, becuase we should be proud of our achievements, and we diserve to hear we are good. We need it.
So be proud of yourself.

The last image is wonderful.
Have a good night, love!
Hugs/
Luiza

Abacaxi & Hortelã zei

Mooi geschreven Lynda... gewoon tevreden... wat wil een mens nog meer? Hou DAT gevoel vast!!
Bisous,
Chantal

Verrassend Goed! zei

Lynda, een staande ovatie, voor jouw.
Heerlijk om te lezen dat je zo tevreden bent.
Studie, natuurlijk gaat dat je lukken.Geloof in jezelf en volg je eigen weg.
Gaat je zeker lukken hoor!
Een tevreden mens kan alles aan!!!!

warme groet,
Marianne

Home and Lifestyle zei

Geweldig dat je zo tevreden bent Lynda!! Ik vind het dan ook helemaal geen zwam of gebazel post, ik ben juist hartstikke blij te lezen dat het zo goed met je gaat! Want niet lekker in je vel zitten is zó niet leuk!!!

En vergeet nooit dat je (in een juiste balans uiteraard) niet alleen van anderen mag houden maar absoluut ook van jezelf!

Een warme groet, Ingrid

Pink Princess zei

ALLE reden om tevreden te zijn, zo te lezen. En er is niks, helemaal NIKS minderwaardigs aan de thuiszorg hoor, kweet HOE zwaar dat kan zijn ♥ DIKKE pluim voor jou en een knuf van mij♥

In den Uylenbal zei

H die (tevreden) Lynda :-), een tevreden mens is een gelukkig mens, met al je twijfels, keuzes die gemaakt moeten worden, rugzakken vol met bagage (lees : ROTSBLOKKEN !) You came a long way GIRL ! Ik krijg een warm gevoel als ik je blogposten lees en nog eens lees en dan nog eens een keertje teruglees ! Jij, en anderen, steken hun "kop" boven het maaiveld uit en gelukkig ontwijk je door levenslessen de ozo gevreesde zeis. De Zeis waarmee sujetten, die een ander het geluk niet gunnen, proberen ons een kopje kleiner te maken ! Tevreden ? Ja ik ken dat gevoel ! Héérlijk warm en het voelt als "thuiskomen" ! Liefs & Greetz Lejo

THE BLACK BARN zei

WAT LEKKER DAT JE TE VREDEN BENT!!
DAT BETEKEND OOK DAT JE GELUKKIG BENT.
GENIET MAAR LEKKER LANG VAN DAT GEVOEL "TE VREDEN".

LIEVE GROET,
MIRANDA

natuurlijk groen en doen zei

Geluk zit in kleine dingen ,en ook tevreden zijn met jezelf of met iets of iemand is vaak iets kleins maar met grote gevolgen in je hele doen en laten

Fijn weekend
groeten Bep

bikim zei

lovely photos!

Rosa

Passione Helena zei

Yesss..! Ik ben blij voor je!
Want heerlijk meid!

Als je lekker in je vel zit, kan je het geluk weer voelen, lijkt het of je de hele wereld aan kan.
En dat voelt zo fijn, wanneer je de narigheid achter je kan laten.

Geniet met een tevreden gevoel van het weekend.
Ik hoop dat de zon mooi zal schijnen.
Liefs Helena

katja-Mariska zei

Mooi een tevreden mens en dat heeft er niks mee te maken dat je soms moet bij sturen.Gewoon tevreden kunnen zijn met wat je hebt en wie je bent. Heerlijk!!!
En ik heb het even gemist op twitter maar vind jou echt niet zelfingenomen hoor. Jij hebt je manier van dingen zeggen die ik heel erg leuk vind.
XXX

André en Inka. zei

Top,xxx.

Mariette zei

Lieve Lynda,

Je mag je 'nieuwe' kleine Ikje bèst een keer strelen hoor! Niks fout mee. Voor mij kom je zéker niet arrogant over; dus daar hoef je niet over te tobben. Enne, vaak denk ik ook aan dat beeldje in Brabant ergens, van dûnne kontente mens... Dat is wel het geheim om gelukkig te kúnnen zijn denk ik; kontent zijn.

Liefs,

Mariette

Floor zei

Meid dat is je helemaal gegund en alle stukjes mogen over jou gaan want het is heerlijk om te lezen ook je gemopper maar zeker ook dit !
YOU GO GIRL !!!!

detuinkamer zei

Hoi Lynda,

Kom ook van ver, en dit gevoel wa je nu hebt is ook heel herkenbaar,heerlijk het heeft volgens mij ook heel erg te maken met de stabiele prettige leeftijd waar in we nu zitten.
Heb ook zoveel geleerd in de loop van de jaren,( door schade en schande )dat het alleen maar beter kan worden.

groetjes karin

Bonjade zei

Meer dan tevreden........
Groot gelijk heb je....alle recht om meer dan tevreden te zijn.
SMAK!!!
Fijn weekend
FF

Claudia Leertouwer zei

Ik probeer het, is ook goed toch?

Nicole Claudia zei

Super!!. Helemaal top dat je tevreden bent en eigenlijk is dat ook heel mooi, vinjenie? Je bent van alle markten thuis en ook dit soort stukjes lees ik graag... mooi toch!!!!

Groetjes en een fijn weekend, Collie

Sonja zei

Wat mooi geschreven, dat ik die helemaal gemist heb!!
Goed zo hoor, mag best geschreven worden.. Ga zo door;)

Liefs, Sonja

Makkie zei

Helemaal goed hoe je schrijft. Je hebt een heel leuk blog, ik ga je volgen want ik wil hier vaker komen.
Hartelijks,
Makkie