It happened one year ago....

maandag 28 februari 2011


Het is nu officieel(kijken of het preciés kan timen??;))
"Een klein stukje van mij"bestaat 1 jaar!
En dat vieren we!
Geef het juiste antwoord op de vraag in mn post van gisteren
hier en wie weet ben jij de winnaar aan het einde van de week!!

It's official now, "Een klein stukje van mij" celebrates ONE year of bloggin'!
Answer the question in yesterdays post here and who knows, maybe you turn out to be the winner on Friday!

Let's party girls!!

Liefs,
Lynda

PS: en natuurlijk meiskes, allemaal hártstikke bedankt voor de felicitaties en lieve berichtjes, ik zit als een malle te grijnzen achter mn pc! "Vreemde" wereld, blogland ;))
*SMAK*

Leave a Comment

Karin zei

GEFELICITEERD!!!!!!! Wat leuk 1 jaar alweer!
't Zijn er vast heel wat, kan me de stortvloed aan oranje posten nog als de dag van gisteren herinneren :))
Ben helemaal weg van de nieuwe foto in je banner, een werkelijk feestgevoel overvalt me hier en natuurlijk (op z'n Lyn's) inclusief passend muziekje! Ga nog lekker een paar jaar door.

Home and Lifestyle zei

Van harte en heel officieel gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan...hoeveel blogjes staan er voor aankomend jaar in de planning, dan weet ik alvast het antwoord op je vraag in 2012 ha ha!

Lieve groet, Ingrid

Mark en Magriet zei

een jaar. zo lang doe ik het nog niet, dus ik kan alleen maar vol jaloeziegevoel kijken naar dit blog. kan alleen maar zeggen, ga zo door! een leuk blog!

alma zei

Hieperdepieper proficiat Lynda!
Het lijkt wel of je er altijd bent geweest :)
Dat is zeker een taartje waard! Mjam!

Dank je wel voor al je inspriratie en gezelligheid het afgelopen jaar!

Je bent een schat!!

Lieve groet en een dikke smakkerd!
Alma

Nicole Claudia zei

Gefeliciteerd, maar nu officieel hè!! "Vreemde" wereld blogland, misschien, maar wel een héle leuk!! Op naar de volgende 295!

Een hele fijne avond, liefs + kusjes Collie

It's me zei

Heerlijk een feestje bij jouw !!!........geniet van een heerlijke avond .....en niet jatten he??? .....liefs Ria...xxx...

Tanja zei

Geniet er maar lekker van Lynda, ik vind het al zo knap wat jij altijd weer neerschrijft.
Gefeliciteerd en ja een vreemde maar wel een hele leuke wereld de blogwereld.

Liefs
Tanja

hokje zei

Nu is het dan echt zover... gefeliciteerd met je 1-jarig-jubileum! Ach, misschien wel een 'vreemde'wereld, maar wel een heel gezellige ;-)

Fijne avond.

Pierelantijntjes zei

Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog Lynda. Ik vind het altijd supergezellig om bij je op bezoek te komen en hoop nog lang van je gezellige posten te mogen genieten. Op naar het volgende jubileum.
XXX Ester

Agnes zei

Hoi Lynda,
Van harte gefeliciteerd met je jubileum!! Wat leuk! Moet ik nog maar zien te volbrengen. Ben eigenlijk pas volger bij je geworden en vind je blog super. Ga je nog minstens een jaartje door?!:)
Fijne avond,
Groetjes,
Agnes

by kuzz zei

Hoi Lynda,

Gefeliciteerd met je 1ste blogverjaardag!
En natuurlijk nog vele jaren!!
Wat het is weet ik niet maar ik krijg 9 van de 10x je blog niet "geladen"....dan loopt mn computer vast..staat teveel op bij jou denk ik haha!
Fijne week, groetjes Erna

Kat Ibáñez zei

Lyndaaaaaaaaaa!!!!!! Happy first anniversary!!! Girl, it´s like you have been here forever, with your sweet comments, lovely posts and your great energy!!!!I can´t believe we didn´t know each other a year ago!!!!

Today I send even more liefs to celebrate, and of course, let´s got to party!!!

Home is where the heart is zei

OP NAAR DE VOLGENDE 296!!!!!
Succes van de week!!!

lieve groet Brigitte

Floor zei

Lekker muziekske meid !
GEFELICITEERD !!!! xxxxxx

Bonjade zei

Chips..zit te tellen....te tellen...weer de tel kwijt...maarre..spieken mag ook toch?
Even hierboven kijken.....hmmmm...ja ik heb 'm hoor: 296!!! ;0)
Oh ben zo heerlijk blond.....

Enne ik feest mee hoor: high heels weer aan...
zuchttt....dat op mijn oude dag.....
Schoudervullingen weer uit de kast.....broek wederom onder mijn oksels....en swingen maar!
CELEBRATE GOOD TIMES!!!!
Hieperdepiep
FF

Juule zei

congratzzzz... 1 jaar + X-blogs = Y uurtjes..

op naar het volgende jaar!

Petra zei

Gisteren 295 en vandaag 296. Moet ik toch goed zitten. Wat Veeeeeeeeeeeeeeel trouwens, ik ben ook net een jaartje bezig maar ik zal wel geen schrijfster zijn. Nou ja, als je maar lol hebt.

Nog heel veel gezellige blogjaren toegewenst!

Groetjes Petra

Sonja zei

Wat weinig! Ga zo door.. heerlijk om je blogjes te lezen en vooral de muziekjes.. Hmm die ik nu overigens niet hoor?!? Oja moet je wel het geluid aanzetten hahah blonD!

Gefeliciteerd met je jubileum.. tellen is niet meer nodig, heb het antwoord ook al gezien.

Groetjesx

bikim zei

congrats Lynda!
happy night
Rosa

Gianly zei

Tanti baci!!!!
Gianly
http://giato.blogspot.com/

Bij Guusje Thuis zei

Nou vooruit omdat ik je blog zo lekker gezellie vind, kom ik je gewoon nog een keer met je juubje feliciteren, wanneer is de borrel?

Judith zei

Poging nummer 3 om een reactie achter te laten... GefeliciflapTAART Lynda!

En ik heb een klein kadootje voor je, dus als je ff bij me langs komt, kan ik het aan je geven:-)

Liefs Judith

Linda zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig log jubileum , ik hoop dat je nog heel erg lang blijft schrijven
want je hebt een geweldig log.

Liefs,
Linda