Febrrrruari...Febrrrruary

woensdag 16 februari 2011

(niet schrikken van de muziek...maar LUISTER naar dit nummer!!!ZO mooi)
(be aware...the music starts..;)...LISTEN to this song....beautiful)




Ik kom nét naar binnen, na een paar uurtjes in de tuin bezig te zijn geweest!!! Ik heb flink geruimd en ben ondertussen 't een en 't ander aan moois en hoopgevends tegengekomen..
Met de zon van vandaag was het een heerlijk klusje..


I just came in, after a few hours working in the garden!! I've been tidying and clearing BIG TIME, and meanwhile I stumbled over some beauty and hope...
With todays sun it was a lovely job...









 






Zeg nou zelf, dat beloofd een hoop moois toch?
Morgen heb ik vrij en heb ik een "afspraakje"....

Be honest, looks promising or not?
Tomorow I have the day of and I have a "date"...


?
?
?
?

*kuch*
met manlief en m'n schoonvader...om de resten naar de puin te brengen :)
Less is more, weet je nog??;)
Nog genoeg te doen zoals je ziet.......

*cough*

With hubby and his father...to clean up the mess and take it to the dump:)
Less is more remember??;)
Enough work left to be done as you can see....

************

Omdat onze achtertuin op het Noorden ligt, wordt het wel al snel fris, dus nu genieten we binnen van Februari....

Because our backgarden faces North it gets chilly quickly, so now we are inside, enjoying February...



Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

De lente is in aantocht...dat lijkt me duidelijk op jouw foto's, ik heb tegen 13.00 uur heerlijk buiten gegeten! Weliswaar met jas aan maar het was genieten in de zon!

Lieve groet, Ingrid

Abacaxi & Hortelã zei

Lekkere lentesfeer! H En voor morgen heb je ook weer wat 'leuks' voor de boeg ;-) Nou ja, het ruimt lekker op. Hier kan de zolder ook een grote opruim/weggooibeurt gebruiken... NA de vakantie!
Bisous, Chantal

Alle mooie dingen zei

de muziek was in het begin wel even pffff.... waar gaat dit naar toe... maar inderdaad een mooi liedje.
je bent al lekker in de tuin bezig... ik kwam niet verder dan mijn ramen gelapt... ook niet onverdienstelijk toch... laten we hopen dat het weekend ons genoeg mooie dagen geeft zodat wij ook nog even in de tuin kunnen.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

alma zei

Jij bent lekker bezig geweest.... Mooie planten staan er in je tuin! Wat een ruimte heb je nu.
Heerlijk alles naar de sloop maar zie ik daar een mooi kannetje staan ;)

Succes morgen!
Lieve groet en geniet van het weer!
Alma

Petra zei

Mooie foto's zeg en heerlijk dat je zo lekker buiten bezig kan zijn. Ik had binnen drukte dus eigenlijk weer verkeerd getimed. Maar de lucht ziet nog blauw van de dagen dus dat komt wel goed. Je kan in de tuin goed zien dat het voorjaar in aantocht is heerlijk hoor!

groetjes Petra

Juule zei

stil van genieten.. genieten...

succes morgen....

knuf
eef

Muisje zei

Prachtig he al die ontluikende knoppen.

Groeten Herma

Trudy zei

Ik krijg helemaal inspiratie als ik dit zie. Tóch benieuwd of ik ook al zoveel lente in mijn tuin aantref...

Stina zei

wij hebben nog niets aan de tuin gedaan, enne we hebben ook nog een moestuin dus wat dat betreft valt er bij ons ook nog wel wat te doen.
Maar lief werkt graag in de tuin dus dat scheelt.

fijne avond
liefs Stina

Bianca zei

Heerlijk om zulke foto's te zien.....het was ook echt mooi weer vandaag....ik heb helaas moeten werken vandaag en weinig zon gezien.....maar deze foto's maken alles weer goed.
Succes morgen met opruimen...
Groetjes Bianca

Elisabeth zei

Volens mij ben je ''OM'' en geniet je van het Lente gevoel .Ik zie hier in de tuin het een en ander gebeuren ,maar te druk met andere dingen .Geniet er maar van meid.De muziek Uhhhh ,ja tja helaas niet mijn ding ,maar dat mag he??
Liefs Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Da's nog een puin-ruimklussie morgen, maar met zo'n zonnetje als vandaag is het heerlijk aanrommelen in de tuin. Niet dat ik dat gedaan heb; ben niet verder gekomen dan een adv. op werkspot voor een tuinmannenklus waar we zelf niet aan durven te beginnen :-)

Mayflower zei

Ja wat een heerlijke dag hè, ik ben ook een paar uur in de tuin bezig geweest en wat zit er al veel in knop.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

lia zei

Tuin...... heerlijk al dat jonge groen en knopjes. En die eerste foto hoe heten ze ook alweer.??? maar zo mooi.
En hier, ramen gezeemd en buiten op die stoep achter het huis gewandeld, en maar denken.....

liefs Lia

Huys 50 zei

Hai Lynda,

Nou meid dat wordt morgen bijbetalen bij de stort als ik het zo een bekijk.
Lekker zo tegen het voorjaar alles weggooien hé.
Geniet er van.

Lieve groet
Dicky Marie.

Pieternel zei

Zo, jij bent goed bezig zeg. Ik ga zaterdag maar eens aan de gang. nieuwe verse plantjes erin, Ramen lappen, aaaa heb er al zin in.

P.ieternel

Thuis bij Tjits zei

oh heerlijk he dit weer.. echt genieten.. en morgen weer!! dus snel die zooi afvoeren en dan lekker je tuin voorjaarsklaar maken:)) heerlijk!!

lieve groetjes, Tjitske

Bonjade zei

Een post naar mijn hart.....Heerlijk ik voel hier de lente...wat....? ik ruik hier de lente.
Wat....? Ik zie hier de lente.....
Één dingetje nog...klein puntje....misschien her en der een eitje rondstrooien en het is helemaal af! ;0)

Vakantie...wie heeft het daar nu over...?
Dat duurt nog eeuwen.......
Eerst komt PASEN nog liefie
FF

Tanja zei

YES, de lente komt er echt aan, wat was het lekker in het zonnetje vandaag, stond vanmiddag even buiten met het smoeltje naar de zon en maar genieten.
Mooi al die knoppen bij jou in de tuin, heerlijk om te zien.
Liefs
Tanja

It's me zei

Jij kan dat he!! een echte tuinvrouw........wat een zooi !! hahaahhaah!! succes morgen.....heerlijk dagje puinruimen.....toedels van mij....xxx......

Vosje zei

Genieten is dit van al het moois!!

André en Inka. zei

Je helleborrussen zien er prachtig uit,bij ons staan ze ook in bloei zag ik,ik heb vanmiddag ook een paar uurtjes in de tuin gewerkt,even ontspanning en de gedachten wat verzetten,heerlijk.xxx

André en Inka. zei

heerlijk,he in de tuin werken,ik ben vanmiddag ook bezig geweest,even ontspannen en de gedachten wat verzetten,je helleborrussen staan ook net als bij ons prachtig in bloei.xxx

Een sneller kloppend hart zei

Wauw dat zijn inderdaad zeer hoopvolle berichten uit jouw tuin!
Heb je er nu helemaal zin in? Al die lente-achtige voorproefjes hebben ook wel wat he ;)

Ik vind Di-rect beter geworden eigenlijk...times are changing

Veel groetjes, Veronique

Floor zei

ik was al klaar met lezen toen de muziek aansprong, hartaanval !
wat ga je nog doen met die tuin dan ?

Kat Ibáñez zei

Hi sweet Lynda!!!!

I see you have been working so hard in your lovely garden!! And you have so many plants waiting for sunny days to bloom, I´m sure it will look even more beautiful!!! Will you show us some pictures???

Groetjes and lots of liefs!!!!!!!!

Judith zei

Tjee... ik schrok gewoon van de muziek, dus snel m'n volumeknop naar beneden... maar ik ben weer helemaal scherp dankzij jouw blogje haha!
Heerlijke voorjaarsfoto's heb je gemaakt... ik moet eerlijk bekennen dat ik nog hélemaal niets in de tuin heb gedaan, maar als ik je foto's zie, wil ik zelf toch wel op 'ontdekkingsreis' gaan door m'n eigen tuin:-)
Groetjessss

Dejemonos sorprender zei

Hoi! beautiful pictures.. spring is near ))
Greetings..