Spotlight...

dinsdag 15 februari 2011

 Alwéér dinsdag, dus....alwéér een Spotlight:).
Weer een dame met ook een eigen blog, alwaar ze ons regelmatig een stukje laat zien van haar speurtochten naar héél veel moois!
Vanuit het Hoge Noorden, met als verzoeknummer:  "iets rustigs van Adele, we waren pas bij een concert van haar".....*kuch*....daar gooide ze bijna haar eigen ruiten in he ;), maar goed dat ik niet snel jaloers ben :D!
Zo goed Karin?



*Wil je jezelf en je winkel even voorstellen?



Mijn naam is Karin Mennega heb 2 dochters en een partner .
Al jaren verzamel ik oude spullen en heb nu 12 jaar een brocante winkel en sinds 1 jaar een webwinkel, De Tuinkamer!
Ook vindt ik het heerlijk om creatief bezig te zijn, heb eigenlijk teveel hobby’s en te weinig tijd.
Naast mijn passie voor brocante heb ik ook nog een baan van 29 uur als orthodontieassistent.




*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen (web)winkel te beginnen?
Een jaar geleden omdat ik dan een groter bereik heb, zowel binnen als buitenland.




*Wat is het leukste aan het hebben van een (web)winkel als die van jou?.
De reacties van mensen en je eigen passie delen met anderen




*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek/volgens de trend?
Kopen vanuit ons hart, zo dicht mogelijk bij jezelf blijven en alleen kopen waar jezelf voor valt.


 *Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)


Dat is lastig heb meerdere en sommige heb ik eerst een poosje zelf gehouden en gaan uiteindelijk toch naar de winkel.
Als er iemand verliefd wordt b.v. op een mariabeeld wat ik zelf voor het raam heb staan, noteer ik zijn haar naam en als het dan weg mag na een poosje bel ik die persoon.
Gelukkig kan ik vrij makkelijk afstand van dingen doen en je moet niet vergeten ik koop ook in voor de verkoop en niet voor mezelf.




*Waar wordt JIJ blij van?


Van heel veel dingen maar ik neem aan dat je bedoelt in dit werk ( hobby ), weekenden erop uit om samen met manlief te struinen op brocante markten




*Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?
Ik heb een vriendin ( collega ) met een heerlijk shabby Frans brocante winkeltje waar het gezellig vertoeven is.
Tineke Vedder Ditjes en Datjes Zuidlaren.
Ze heeft helaas geen blog of website maar kom je een keer in de beurt van zuidlaren moet je zeker een keer bij haar gaan kijken.













Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Dat zij de inkoopreizen erg leuk vindt kan ik mij goed voorstellen...afgelopen weekend kwam ze ook weer met veel mooie aankopen terug!

Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Helemaal goed dat Karin van "de Tuinkamer" (waarom staat dat er niet bij?) nu eens goed in de spotlight staat! Haar winkel is echt één van mijn favorieten...zo stoer en zo sfeervol!
Een echte aanrader!
Groeten, Corine(THUIS)

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk lijkt me dat, lekker struinend op zoek naar geweldige stukken die soms even thuis een plaatsje krijgen maar daarna de 'verkoop' in gaan. Leuke spotlight weer!!

Val zei

I love all of your images!!

Pink Princess zei

ALS ik in de buurt kom (met vriendin A), ga ik ff kijken :)

Tierlantijn zei

Ha leuk! Uit het hoge Noorden! Ga snel een kijkje nemen!

Liefs!

Bonjade zei

Helemaal leuk weer Lyn, Leuk dat Karin nu eens in het spot licht staat.
En heerlijke rustige muziek erbij, helemaal goed.
Fijne avond
Liefs
FF

Colinda en Jeroen zei

Hoi Lynda ik wil zeker ook een keer in de spotlight staan. Vroeg je gisteren op mijn blog ik had je spotlight toen al gezien op jou blog.
Maar ik volg schijnbaar de vekeerde blog welke moet ik dan volgen???
liefs colinda

Vær våken zei

Dear Lynda, I just left a comment on your BEAUTIFUL Paris post! Sigh!!!! And your blog is looking fabulous these days I must say....:)

Kristin xoxooxxoxo

Mayflower zei

Ben ik weer....ik heb eerst even in haar webwinkel gekeken en dat duurde wat langer dan gedacht, want er was zoveel moois te zien.
Heerlijk die Spotlights Lynda, zo ontdek ik ook steeds weer nieuwe winkels en het is leuk te lezen wat iemand heeft bewogen een webwinkel te beginnen.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Rozmeen zei

Het is een leuke winkel en wat leuk om te lezen waarom iemand een winkel heeft en wat hun drijfveren zijn..

Liefs,
Rozmeen

Bianca zei

Wanneer ik in de buurt ben ga ik zeker even kijken Groetjes Bianca

It's me zei

Wat leuk !!!!.....fijne avond...truste van mij.......pffffffff.....kolder in mijn hoofd...het rommelt en rommelt...en...ik beloof plechtig ik Ria van It's Me zal je NOOIT meer in de maling nemen je bent te lief en te goed voor mij...dikke kus ...xxx...

It's me zei

VRIENDJES ????

Door Jolanda zei

Wat een prachtige webwinkel heb je in de spotlight gezet! Dikke complimenten voor de prachtige producten in een supersfeertje!

Unknown zei

Hi darling and thanks for your sweetest comment..
Love and have a great day!
Laura@RicevereconStile

Claudia Leertouwer zei

Blijf het leuk vinden die Spotlights van je!