Brein en haat liefde verhouding...

maandag 21 februari 2011

Ik geloof dat er sprake is van een gevalletje "noodzakelijke braintraining".....pfffff.
I think I have a case here of "necessary braintraining"...pffff.

Ik probeer gewoon wat theorie op te slaan maar ben bang dat het er zo uitziet:
I'm trying to "save"some theoretical pieces but I'm afraid it looks like this :


Bauhaus, afwas, Charles & Ray Eames, ouderavond, Rococco, kat naar binnen, Nest of Tables, dorst, Nieuwe zakelijkheid, telefoon, Corporate Identity, WHATEVER......*zucht*

Bauhaus, dishes, Charles &  Ray Eames, appointment at school, Rococco, cat wants to come inside, Best of Tables, thirsty, "Nieuwe zakelijkheid, phone, Corporate Identity, WHATEVER....*sigh*

Waar mijn dochter gezegend is met een stukje fotografisch geheugen, is het bij mij een CHAOS!  Maar goed.....ik wil het ik wil het ik wil het.......

Where my daughter is blessed with a piece of photographic memory, inside my head is a mess!!! But....I want it I want it I want it.....

Maar ik heb ook goede berichten....daar waar de balans dreigde door te slaan naar een HAATVERHOUDING, is mijn weegschaal de laatste maand m'n grootste vriend.... een soort van lastenverlichting vindt plaats hier.
Begonnen op 17 januari, woog ik vanmorgen 11,5 kg MINDER dan op die betreffende maandagmorgen! *BLIJERDANBLIJ*
We zullen doooooooooooorgaan :D!

But I have some good news....a while ago it seemed like a hate relationship between me and my scale would be inevitable, today my scale it my best friend......you can say that by loosing I'm winning.
Starting January 17......this morning it showed me 11,5 kg's LESS then that early mondaymorning in January!!! *HAPPIERTHENHAPPY*
We WILL continue :D!


Genoeg gekletst....terug naar de boeken!
Enough chatter, back to the books!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Plien zei

Ach,je kunt niet op alle punten scoren, toch? :-)

alma zei

En ik vind je al zo allround! Blijf maar lekker jezelf Lynda!

Groetjes uit een zeer koud maar zonnig Winterberg!

Alma

Trudy zei

Nou dat doe je dan toch maar even! Gefeliciteerd!

http://truutske.blogspot.com zei

Petje af....met bewondering!!!
Goed hoor..je bent een echte doorzetster en dat is al weer eens bewezen.
Fijne avond, Trudie.

Colinda en Jeroen zei

wow 11,5 kilo in een maand tijd. Doen weinig mensen je na denk ik.
liefs colinda

Thuis bij Tjits zei

11,5 kilo... wow... hoe krijg je dat voor elkaar?? niet te hard van stapel lopen hoor.. er moet nog wel genoeg Lynda overblijven hihi;)

liefs, Tjitske

Kat Ibáñez zei

Lyndaaaaaa!!!!! Congratulations on your new "friendship" with the scale!!! Well done girl!!!!!!
Good luck with the Bauhaus and company, oooohhh I love this style and his designers!!!

Have a wonderful week!!!!!!!!!!!

Liefs, tot snel!!!!!

Anoniem zei

Wauw goed van je,maar was je te dik dan,wel veel kilo`s,is er nu nog wel wat van je over en jij geen fotografisch geheugen,dat geloof ik niet,studeerse,ik dacht dat je klaar was trouwens,fijne week,liefs Joke.

Nieneke zei

Huh??? Da's veeeeeel!!! Knap! Hoe doe je het?????

Home and Lifestyle zei

Jeeeeetje...zoveel kilo's kwijt in zo weinig tijd, ik mocht willen dat ik het je na kon doen! Jij hebt absoluut discipline, dat kan niet anders! Super knap!

Lieve groet, Ingrid

Stina zei

meid geweldig al zoveel kilo's kwijt, houden zo,
succes met alles.

Liefs Stina

It's me zei

Je bent een kanjer...maar dat wist je al.....maarre is er nog wel wat van je over dan ?????......als ik nog zo'n dag als vandaag heb ...ben ik het ook zo kwijt krijg van de stress geen hap door mijn keel......pfffff....kut gewoon......xxx....xxx....

Tanja zei

Nou dan zeg ik gewoon KANJER voor de kilo's en tja brains en een geweldig lijf gaan niet samen Lynda!
Succes met leren...........

Liefs
Tanja

Vosje zei

Jeeeeeetje!!!!! Lyn hoe heb je dat voor elkaar gekregen???? Vertel me jouw geheim!!!
Groetjes Truus

wonen met brocante zei

Ik ben benieuwd hoe je die 1,5 kilo eraf hebt gekregen. Ben nu een maand bezig en was 4,5 kilo kwijt. Vanmorgen kreeg is de schrik van mijn leven. In 1 week 2,5 kilo erbij!!! IN 1 WEEK!!!! Gisteren een verjaardag gehad en wel lekker gesnoept, voor 1 keertje dacht ik mag dat wel. Maar 2,5 kilo. Vandaag weer met goede moed begonnen. Groetjes Peggy

Marjan zei

Mens, hoe krijg je dat voor elkaar. Ik ben zo'n 2 jaar (ja, dat lees je goed..) bezig met WW (de welbekende club) en ben 25 kg kwijt. Ook niet mis natuurlijk, maar het wordt wel een lang verhaal zo, want ik ben d'r nog lang niet zal ik maar zeggen.
Ben jij bezig met diezelfde club als waar je eens coach was?
Petje af hoor! Super!
groetjes
Juul

Nicole Claudia zei

Je bent niet de enige met een stoorzenderverbinding tussen hersens en input! Hahaha, het is maar goed dat mijn hoofd vast zit.

En SUPER 11,5 kg da's giga veel, mooi, super!! Ga zo lekker door!!!!!!!!!

Groetjes, Collie

Huys 50 zei

LYNDA !!!!!!!!!!!!!
Wil je EVENNNNN op mijn blog doorgeven HOE je dat doetttttttt !!!!
11.5 kg in een maand ???

Nu even naar mijn blog dus hé !!!! hup !!!
Want ik wil dat ook ZOOOO GRAAAAAGGG !!!

HELLPPPPP

lieve groetjes
Dicky Marie

Pieternel zei

Zo he, dat is nogal wat zeg. Hoe en met welk dieet doe je dat? Of sport je veel...

Soms kan je niet alles onthouden, en je dochter haar hersentjes zijn nog.... ai.

P.ieternel

Elisabeth zei

Poeh hee ,goed van je zoveel kilootjes foetsie .Ik heb heel veel jaren geleden m'n weegschaal weggedaan ,er komt er ook geen meer in mijn huis haha.Echt ik word gek van zo'n ding.Fijne week,liefs Elisabeth

lia zei

Ik vind het zo knap hé. Want ik heb daar wel geen last van, maar ik zou er niet aan moeten denken om altijd op de lijn te moeten letten.
Dus.......een GROOT APPLAUS voor jezelf.

liefs Lia

Bianca zei

Dat vergt een hoop zelfdiscipline...daar mag je heel erg trots op zijn...knap hoor.....11,5 kilo...pfffff.....supergoed....
Groetjes en een fijne avond
Bianca

Muisje zei

Zo dat afvallen heb je super gedaan.
en ja je kunt niet alles hebben he.

Groeten Herma

Jeanette zei

11,5 kilo!!!! meid dat is ja fantastisch!!! Ik ben oit eens 15 kilo afgevallen waarvan inmiddels er 8 weer aan zit:-( Ik vind het moeilijker om op gewicht te blijven. Super van je hoor, petje af!!

Fijne week en lieve groet,
Jeanette

THE BLACK BARN zei

WAT VOOR DIEET DOE JE?
OF BEN JE DOOR AL DAT LEREN VERGETEN TE ETEN (hihihi).
KNAP VAN JE!!
IK MOET OOK NODIG, MAAR DAN WEL BIJNA 30 KILO!!
VEEL HÉ.

IK HOOP DAT JE ALLES IN JE HOOFD LUKT TE PROPPEN.

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Judith zei

Doe je GOEHOEEEEEEEEEEED!
Respect hoor... gelukkig heb ik nog nooooit ook maar 1 dieet gevolgd en ik vrees ook dat de enige reden dat ik dat ooooooit zou doen, puur op medische gronden zou zijn... Ik heb nl. totaal géén zelfdiscipline wat dat betreft (en wat wel meer betreft, maar dat ff tussen ons!)
Wat dat geheugen betreft, kan ik je wél de hand schudden, want ik ben ook een giga-chaot... Tja, nobody's perfect toch:-)

Fijne week, X Judith

Juule zei

LOL..die eerste afbeelding lijkt sponce bob wel... maar euh..mail mij ook es ff hoe jij 11.5 kilo *doink* afvalt in krap een maand tijd! dat wil ik ook..dat wil ik ook..

Heb jij ook zon weddenschap dat je voor dan en dan zoveel afgevallen moet zijn omdat je ander met je blote voor en achter in de viva moet? LOL...

Tierlantijn zei

Ohhhh dat wil ik ook! Hoe heb je dat gedaan??? Vertel je ons je geheim???

Liefs!

Floor zei

Oh er blijft niks van je over hoor op deze manier , je kan dus makkelijk met ons meedoen he want je gaat als een trein en dus hoef jij never nooiut niet in de viva

Mariette zei

Lieve Lynda,

Dát is veel, ik zou het niet graag kwijt raken; dan viel mij de broek af! Ja, een fotografisch geheugen is geweldig maar je hebt je genen níet zelf uitgezocht. Doch die 50% pit-bull geest van jou die zullen het ook maken! Een héél goed recept om je doel te halen. Je gáát er gewoon voor.
Maakte even een wat harde 'landing' op je blog hier... Nèt van de telefoon af met mijn liefste vriendin wiens zoon (rond de dertig en een jaar getrouwd) een hersentumor heeft laten weghalen en het was kanker. Het gaat goed met de chemo en de injekties en straks nog een half jaar lang èlke dag bestralen. Wat moet een mens soms een moeilijke weg gaan... Kijk en dán is jouw probleempje in één klap minuscule vergeleken met zoiets.
Een dikke knuffel en blijf àltijd positief en opgewekt; dat is de beste start positie en je bereikt àlles wat je graag met heel je hart wílt bereiken.

Mariette

Vær våken zei

Wow...11,5 kg is GREAT!!! How in the world did you make that? Good luck with whatever your goal is!!! You have defeated your mind this far!! Have a great day!!

Kristin xo

Door Jolanda zei

Pen en papier pakken, lijstje maken en wegstrepen maar...valt die last ook van je af! En wauw wat een superresultaat 11,5 kg...ik moet er 6 af...heb je iets speciaals gedaan of gewoon minder eten?

Alma zei

11,5 kg!!!!!! Ik ben jaloers!! Ik was ook weer eens begonnen, maar na 2 weken sappelen was er nog geen pondje af, dus ik heb het maar weer opgegeven. Tell me your secret!
Gefeliciteerd en hou vol, meid. Heerlijk!
Groetjes Alma

Rozmeen zei

Gefeliciteerd!!! wat heerlijk...ik kan me zooo goed voorstellen hoe jij je voelt... als je wilt afvallen en het lukt yoeeeeehoeee...en het zonnetje schijnt ook nog :-))

Dikke knuf,
Rozmeen

Margot zei

Watte...niet in je hoofd hoor...maar 11,5 kg minder Lynda???....
Ik weet niet hoeveel hersenen wegen, maar is daar ook een stukje vanaf gedieet???
Kan je dochter je examen niet doen...??
But you've got work to do, hoor ik. Dus ik zal je verder niet storen....
Lieve groet, Margot

Bij Guusje Thuis zei

Over dat bord spaghetti in mijn hoofd zeg ik lekker niks, want bij jou krioelt het ook zo, maar die 11,5 kilo in een maandje die moet je toch ff uitleggen hoor.

Niet dat ik van plan was zoveel te 'lossen' maar alle tips en tricks om weer op mijn ik-ben-tevreden gewicht te komen, zijn heul welkom! Want wauw ... wat doe je dit goed zeg (ik neem tenminste aan dat het de bedoeling was dat die 46 pakjes boter mochten vertrekken)

Petra zei

Wauw Lynda, Hoe doe je dat? 11.5 kilo afvallen?
Super zeg! Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat doet :-) Ben je al op je streefgewicht?

Groetjes van Petra

Blue Cottage zei

Nou dan ik ook nog even
MEID 11.5 GEFELICITEERD
je maakt me blij met je geheim ;)
Ik heb het nadeel dat mijn vet zich om
hebben gezet in spieren....hihi...
Maar wiljou recept zeker ook een keer gaan
proberen.
Hopelijk gaat het met het afvallen niet ook van je hersencellen af
want dan gaat het niet lukken in je hoofd hoor GRAPJE!!!!!!!
Groetjes Cobi