Ik ben lief!!!!!....I'm sweet!!!

maandag 14 februari 2011

Dat zijn níet mijn eigen woorden hoor maar dat zei de "afzender"van DE Valentijnsenveloppe die hier al sinds zaterdag HOT ITEM was!!!:)
Ik had 'm voor alle "veiligheid"achter een deurtje gelegd....zag ik 'm niet steeds, scheelde wel hoor ;)
Heb mn uiterste best gedaan gisteravond tot 00.00 wakker te blijven maar om 22.30 lag ik al met mn hoofd op manlief zn schoot te slapen.....dát ging 'm dus niet worden!
Vanmorgen.....8.00 uur....*RITSRATS*.......en toen werd ik stil(knap he) héél stil........door de persoonlijke boodschap die achterop de kaart geschreven was(die boodschap deel ik hier niet...het blijft toch een beetje "valentijnsgeheim"he ;)).
Jullie kijken vást wel even mee??????

those are nót my words, but were written by the sender of the Valentine-envelope that was HOT ITEM this weekend;))
I had put it behind closed doors, for all safety;).....
I tried my best to stay awake last night until 00.00 hours, but at 22.30 my head was in my hubbies lap...and my eyes were closed...so....I didn't make it ;)
But this morning at eight....*RIPTEAR*.....and then...I got quiet....really quiet(isn't that something??;))....there was a personal message at the back of the card(won't share it here....it's a "valentinesecret";))...
I bet you want to see now????











Afzender?.....Floor!
Sender?....Floor!

Hoe liéf is dat?????
En nee dit is géén verafgodingpost(en ik ben géén k*ontekruiper :P), maar het mag gezegd worden, zij is een héél bijzonder mens....soms te goed voor haar eigen bestwil....maar ZO lief en ZO gemeend......en ik ben héél blij dat ik haar ben tegengekomen in blogland!
Floor bij deze....een Limburgse knuffel!!!!
*SMAK*

How sweet is thát????
And NO this is NOT a Idolatresspost, but it must be said, she's a véry special person, sometimes too sweet for her own good, but SO sweet and SO sincere and I'm SO happy to have met her in blogland!
Floor, from me to you a HUGE HUGG!!!!!
*KISS*

*****************************

en deze is voor mijn lief....schattebout...ondanks dat je ál mn subtiele hints hebt gemist, en géén idee hebt waar dit "gedoe"allemaal over gaat ;).....you are my everything!
AAA100%

X

and this one is for my sweetheart....dearest...eventhough you completely missed my subtle hints, and you have nó Idea what this "fuss" is al about ;)....you are my everything!
AAA100%
X

Happy Valentine for all!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Nou wat leuk meis.........de post komt hier altijd laat...ben benieuwd ...whahahahahah!! ik zag dat het Floor haar handschrift was......echt......zaterdag,.....liefs fijne dag.....Happy Valentine lieverd !!...love love love Ria................... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ... .... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ .....

Floor zei

Pfff jeetje word er gewoon emo van xxxx

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
Dir auch einen wunderschönen Valentinstag!
Liebe Grüße, Yvonne

Abacaxi & Hortelã zei

Ohhhhh wat een ontzettend lieve blogpost...
Happy Valentine's Day voor jou & voor je familie!
Bisous uit Versailles,
Chantal

André en Inka. zei

Wat een ontzettende lieve valentijnspost van floor,super lief,Happy Valentine,xxx.

Carla zei

Nou...hoe lief is dat!!!

Geniet er maar van hoor...je hebt het vast verdiend!!

fijne dag...liefs Carla.

Ger zei

Geweldig lief en fijn om zo'n leuke welgemeende post op de deurmat te krijgen!!

Zeg nou zelf,lieve Lynda.......wat is er mooier......in het leven dan mensen tegen te komen die voor altijd 'n plekje in je HART hebben.

Liefs,Ger

Kaatje zei

Floor is vast een lieverd maar jij bent natuurlijk de schat die dit krijgt, en niet voor niets!!!
geniet er maar van hoor!

Thuis bij Tjits zei

oh wat lief:))
geniet ervan lieve Lynda!!!

fijne valentijnsdag!!
lieve groetjes, Tjitske

Mayflower zei

Wat een bijzonder lief kado en woorden waar ik mij helemaal in kan vinden.
Als je lief naar elkaar toe bent, dan ben je toch geen 'kontenkruiper', dan ben je gewoon en lief en warm mens.
Een liefdevolle dag en geniet van deze bijzondere vriendschap.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Wat een warme Valentijnsenveloppe...daar word je toch super blij van! Geen wonder dat jij er stil van werd...

Lieve groet, Ingrid

katja-Mariska zei

Mmmm lekker chocola en idd heel lief en attent.
Liefs
XXX

Jolanda zei

wat een lief cadeautje, geniet er lekker van!

hokje zei

Heerlijk om zo verwend te worden en voor Floor om even in het zonnetje gezet te worden; toch bijzonder zulke blog-vriendschappen; geniet ervan!

Fijne valentijnsdag,
Miranda ♥

http://truutske.blogspot.com zei

Da's nog eeens een valentijnsverrassing.
Genieten hoor!!!
Fijne dag, Trudie.

Margot zei

Waarom lees ik dit nu pas, en waarom zijn jouw foto's mooier en waarom doet je blogje vreemd....schiet alle kanten uit en ik zit dit al 3x te typen.

Gewoon jaloezie hoor...maar ik ben lekker ook verwend, alleen komt de post hier gelukkig iets later, dus vond het pakket vanmorgen pas...
Maar je hebt (weer) gelijk hoor.
Lieve groet uit brabant, smak...
Margot
(ga nog even je vorige berichtje lezen, had ik ook al gemist...)

lia zei

Toch alleen maar leuk dat je iemand hebt waar je zo'n goede band mee hebt.
En....zeker al aan begonnen ook....

liefs Lia

Huys 50 zei

Heeeee Lynda
Jeetje meid,jij pakt uit hoor !!
Ik had het op mijn blog og ovr mierzsoet,bij deze dus hahaha...
Geniet jij er maar lekker van hoor !!!

lieve groetjes
Dicky Marie

Bonjade zei

Wat lief van Floor.......
Ah je hebt het zo verdiend........
En je laatste stukje......tja mannen........
Hier ook gewoon vergeten.......;(
Maar gelukkig kwam zoonlief met een heel lief briefje en een heel groot hart......
Snif...snif....(nu van emotie )
Stuur je hartjes......
FF

Passione Helena zei

Wauw, wat ontzettend lief van Floor! Fijn dat je deze speciale vriendschap, hier in blogland hebt gevonden! Ze heeft je anders wel lekker nieuwsgierig weten te maken. Maar kan me voorstellen dat je helemaal stil word, als je zo verrast word door iemand als haar.

Jammer, dat manlief je hint niet begrepen heeft.. hihi Ze zijn soms wat traag van begrip;-) Maar het is vast een lieverd!

Fijne valentijnsdag!
Liefs Helena

Gwennie zei

Wat lief! En zo is het, Valentijn is niet alleen voor geliefden. Ook voor mensen die je lief zijn!! :-)
Happy Valentijn!!

Yn'e Steeg zei

Wat een ontzettend lief gebaar!
Och en wanneer manlief niet precies weet wat hij met Valentijn aan moet, wordt/is dit cadeautje alleen maar leuker toch?

jantsje

Bianca zei

Mijn mannetje heeft mijn hinten ook gemist....
Dan maar zelf voor Valentijn spelen....lief hoor....dat iemand zoveel moeite doet om jou een leuke valentijnsdag te bezorgen.....Wa t een lieve schat......
Groetjes Bianca

Fines-Cottage zei

Auch von mir einen wunderschönen Valentinstag!

Liebste Grüße Renate

Tierlantijn zei

What a Surprise!! Lief zeg!!

Oké je mannetje doet dan niet aan Valentijn maar je mag vanavond wel weer lekker op z'n schoot liggen! En morgen, en overmorgen, en dan die morgen, en dan...!

Liefs!

Anoniem zei

Haha dan kent Floor je zekers nog niet zo goed,nee hoor lieve Lynda je bent wel lief en ik geloof ook bijzonder,heel lief dat je dit kreeg opgestuurd,ehmmm...krijg ik dan nu zo lekker chocolaatje,ik wens je nog een fijne valentijns avond met je lief,lieve groet Joke.

Zara zei

Het gebeurt niet snel nee, dat jij stil valt... geniet er maar lekker van dat doe ik namelijk ook!

Stina zei

wat lief van haar!!!

gr Stina

Pieternel zei

Kijk dat zijn nu de leuke dingen van "verre" vriendinnen.

P.ieternel

Mariette zei

Dearest Lynda,

Wow, you got some sweet mail from Floor! Very special and a compliment to you.
Enjoy this special Valentine's Day with all your loved ones.
A big hug and lots of love,

Mariette

In den Uylenbal zei

H die Lynda, allereerst HAPPY VALENTINE (Evening dan hé !) Wat een lieve woorden & gift from da heart ! Kon inderdaad geen kiekje toevoegen, maar zal het snel doen hoor... Ben net terug, was een heel avontuur. Ingrediënten voor dit avontuur : wegblokkade, een op hol geslagen TOM TOM, Politzei, ADAC, een hele harde PIEP, gemiste afslagen, moteroliedruk . . . enfin een blogpost later waard ! Happy Valentine Greetz & Kisses, Lejo

Michaja zei

Jeetje wat ontzettend lief van Floor!
Een hele fijne Valentijns avond lieve Lynda met je eigen lieverd.
Liefs van mij

La Maison zei

Zo lief, wat een geweldige vriendin is Floor.
Jouw dag kon niet meer stuk.
Nou de mijne ook niet hoor.

Liefs
Hermine

Nicole Claudia zei

Hahaha, ik zie het helemaal voor me, een enveloppe die bijna van je nieuwsgierigheid verschroeit!! Maar wat ontzettend leuk en lief van Floor om je zo te verwennen met een lieve tekst en verrassing!!

Ik ben vanavond door Rem ontvoerd naar Valentine-evening hier in het centrum... lekker warme chocomel met slagroom gedronken, stadhuis in Valentine's kleuren gedompeld en muziek die over de gehele markt schalt!!

Groetjes, Collie

Merel zei

Wow, wat mooi Lyn. Ook mooi geillustreerd....

oma leentje zei

Wat is ze lief he "onze Floor"ik ga er morgen iets over schrijven .♥

Wat een ♥♥lijk mens is het toch . Ik weet nooit zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Jij kan het heel mooi verwoorden.....

Jeanette zei

wat lief van Floor dat je dit van haar krijgt, je verdient het ook meis, mooie post heb je ervan gemaakt..

Lieve groet, Jeanette

Karin zei

Dus jij was in slaap gevallen....ikke nie ;)
Vrouwen en chocolade...een dodelijke combinatie en je vrijdagstapeltje vind ik helemaal leuk. Ach en die man van jou kan bij die van mij gaan zitten, ze boffen toch maar met ons, we houden nog steeds van ze!

alma zei

Ik snap het wel hoor Lynda! Wat een lief gebaar van Floor!
Maakt je dag weer super!

Lieve groet
Alma

Karla@TheClassyWoman zei

Lynda, I hope you had a lovely day and as always thanks for stopping by and leaving a sweet comment. xoxo

~Karla

Pierelantijntjes zei

Wat ontzettend lief Lynda.
Lieve groetjes van Ester

Tanja zei

Je krijgt terug wat je geeft, dat is zo simpel en waar.

Dit is een hele leuke post om te lezen, geniet er maar lekker van.

Liefs
Tanja

marion anderson zei

wat heerlijk zo'n echte man die alle hints mist, heb ik ook , genieten he?, geweldig blogje , enne groeten uit limburg, liefs marion

Anoniem zei

Very sweet, indeed. Have a wonderful day ~ xox Alexandra

by kuzz zei

Wat een lief gebaar! Geniet van deze (blog)vriendschap!
groetjes Erna

justwendy zei

Hoi,

Wat lief van Floor,ook vriendschap moet je koesteren.

Ben echt ook mega blij met mijn valentijn kado, zo iets heb ik ook nog nooit gehad.

Hoop dat jij binnenkort ook een keer heen gaat.
Wie weet is er binnenkort iets anders te vieren en gaan jullie als nog.

En anders veras je jouw lief toch zelf is ook mega leuk. Mijn lief was net zo blij als ik dat we heen gaan.

liefs wendy