Zondagrust...

zondag 20 februari 2011

Voordat het hectiek van een nieuwe week weer gaat beginnen...

Sunday rest, before the hectic of a new starts again...





de post bracht afgelopen week een attentie van Karin (Tuinkamer)
LEUK!
In the mail from last week I found a gift from Karin (Tuinkamer)
NICE!

een klein fotoboekje van haar winkel en ons huisnummer!
a little photoalbum from her shop and our "house number"!




Ook in mn brievenbus deze week....
also in my mailbox this week...








Dus, nadat m'n "taken"gedaan zijn;), zal ik me eens voorstellen aan mn nieuwe aanwinst!
So, after I did my "jobs", I will introduce myself to my new acquisition!

Lekkere zondag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Ook een lekkere zondag!! Ik ga zo Bridget bij oma brengen, ze gaat twee daagjes logeren...

Wat zal het stil zijn zonder onze kwebbelkous...

Groetjes, Collie

THE BLACK BARN zei

MOOIE FOTO HEB JE GEMAAKT VAN JE BESSEN.
WAT LEUK KADOOTJE WAT JE ZOMAAR KREEG.

MOOIE BOEK OOK!!

FIJNE ZONDAG,
MIRANDA

It's me zei

Mooi die roze besjes.......prachtig...en dat boekje en dat boek......heerlijk geniet er maar lekker van ! je hebt het verdiend !!! liefs van mij gezellige dag !!...xxx...

Vosje zei

Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt!!!! (jalours)
Geniet van deze winderige zondag!!
Groetjes Truus

Claudia Leertouwer zei

Ik rust lekker me je mee!

Ger zei

Ook al kom ik om in de spullen in m'n eigen toko.......toch zou ik voor die oude flesjes op de foto nog wel ff schuiven en 'n plekje vrij maken;-)hi,hi.

Leuk die stoere bak met bessen!
En die postbode maakt overuren in jullie durpke met al die leuke post voor jou;-)

Jij maakt er een heerlijke rustige zondag van, en wij gaan even de Aziatische sferen proeven op de Thailandbeurs....
maar denk dat ik het bij het proeven van 'n lekker bordje Thai food zal houden;-)

Maak er een mooie dag van!
Liefs,Ger

Tanja zei

Geen sneeuw bij jou ;-) hier sneeuwde het net een klein beetje en ik moest gelijk aan je denken.
Jij hebt wel een lekker vooruitzicht op je zondag, heerlijk tijdschriften om door te bladeren. Kopje thee erbij en genieten maar.

Fijne zondag
Liefs
Tanja

Magui zei

Querida amiga, pasé a saludarte y me da alegría saber que estás bien e inspirada como siempre... yo cuidando mi familia y mi nuevo bebé... y de a poco recuperando energía que este embarazo me quitó... cariños... estamos en contacto...

Home and Lifestyle zei

Wat heb jij een leuke brievenbus...er komt zoveel moois in en weer uit, daar word je toch helemaal blij van!

Een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Claudia. zei

Mooie foto's heb je op jouw blog geplaatst!
Ziet er goed uit.
Claudia.

wonen met brocante zei

Mooie foto's. Heerlijk is dat toch, je lekker nestelen op de bank met een kop thee en woontijdschriften. Geniet ervan. Groetjes Peggy

Thuis bij Tjits zei

oh heerlijk jij ging voor je plezier naar de brievenbus met zulke leuke post!!
mooie fotos!! geniet van je zondag!!

lieve groetjes, Tjitske

Room Seventeen zei

Wat een leuk idee zag dat boekje van de Tuinkamer. Zag al eens eerder zoiets, heel origineel, ga er ook eens over nadenken.

Room Seventeen zei

Whaha, ik haal ff die hete aardappel uit m'n keel, ik bedoelde natuurlijk : "Wat een leuk idee ZEG "

Margot zei

Even uitrekken....rustige zondag...????
Mijn paracetemolleke heeft zijn werk gedaan, en ik zie het weer helder.
Ook je mooie boekje en huisnummer..nummertje 6??
Kijk, wij hebben 137...dat is nog eens de moeite...
Ik zal je verder niet storen...geniet van de rust...en Tommy...
Knuf, Margot

Bianca zei

Heerlijk hé z'on zondag.....lekker binnnen, warm, goed boek of tijdschrift met een dampe kop hete thee......zo kom ik mijn dag wel door.
Geniet nog van je zondag.....
Groetjes Bianca

Een sneller kloppend hart zei

Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst!
Geniet van je lekkere zondag...ben hier net terug van een hele ochtend rommelmarkt struinen in België, heerlijk...lekker de kachel net aangestoken en er pruttelt een uiensoepje op 't fornuis...wat een leven :-)

Veel groetjes, Veronique

natuurlijk groen en doen zei

Die peperbesjes met dat witte waasje eromheen heel mooi

Nog een fijne dag verder
groetjes Bep

Elisabeth zei

Wow wat een mooie foto's en wat een leuke dingen vallen er in jouw brievenbus.Dat was vast erg genieten van je bladen
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Ziet er gaaf uit,de schaal of vaas en het blad,heerlijk om dan onderuit gezakt te zitten op de bank,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

katja-Mariska zei

Hè mooie foto's heb je.
Die schaal vind ik heel erg mooi zou ook erg mooi bij mij staan :) maar wat ligt er nu in ?????
Fijne avond.
XXX

Gustaviana zei

Wat een heerlijke foto's weer zeg !!!!!! dit is weer even heerlijk genieten op zondag avond.... xx groetjes

Pierelantijntjes zei

ooh heerlijk zeg. Geniet ervan!
Liefs Ester

Ambiente-nostalgia zei

Wat heb je mooie foto's gemaakt.
De peperbolletjes met de eucalyptus kleuren mooi in deze schaal. Goede keuze;)
Gezellig dat je bij mij op de koffie was.
Geniet van je nieuwe aanwinst en een fijne zondag avond nog.

Leuke kado's heb je gekregen.

Liefs Dorine

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk zo'n zondag, ik heb ff met je mee gedaan, met een JDL op de bank ... gewoon ff zondags genieten!

Mayflower zei

Dat is vast en zeker een heerlijke zondag geworden met zo'n mooi boek Lynda en wat lief dat je zo verrast werd met van die leuke presentjes.
Ik ben druk aan het klussen geweest, plafonnetje gewit en de muur van een kleur voorzien, ik ga nu even bankhangen...en een filmpje kijken.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Wat een lief cadeautje zeg.....helemaal goed op zijn plek daar bij je.....
En wie of wat is nu weer je aanwinst.....
Nieuwe man....? Nieuw huisdier...tjonge...weer een slapeloze nacht .......;(
Fijne week
FF

Juule zei

hej mooooi!
enne..de hoezen zijn alweer droog hoor..;-)
geniet van de dag

butiksofie zei

Hey, these pics in the magazine look so great!!!
I wish you a nice week, hughs Anja

Michaja zei

Mooi tijdschrift! En die besjes in die pot zo mooi!!

Anoniem zei

Hope your day starts out nicely, dear Lynda ~ xox Alexandra

Mark en Magriet zei

Hele mooie foto's! heerlijk even wegdromen...

Stina zei

Lovely photos.:-) Stina