Stapelen want....

vrijdag 11 februari 2011

Nummer 3 van 2011 is binnen!(en dus komt deze na lezen bovenop nr.2 en nr.1 en alle nummers van voorgaande jaren....zie je de stapel groeien??;))
 Nieuw leesvoer met "oud"nieuws!
"Onze"Eeflien van Juule wordt uitgelicht in dit nummer!!! Verdient maar voor ons, oud nieuws dus want "wij"hadden haar AL LANG in het Spotlight gezien he ;)! *snuif*
Hieronder een korte impressie, vanaf dinsdag ligt hij in de winkel....ik kreeg 'm vandaag!

Piling up on Friday(there's Irma, who organised a Fridaything....piling stuff:)).
What am I piling up? Well, today I got number 3 from 2011.....the Ariadne....and after being read I will put it on top of number 2...number 1 and áll the numbers from past years....can you see my pile growing??;)))
New edition with "old"news this time!
"Our"Eeflien from the shop Juule had a page in this number!! But "we"already know her from a previous Spotlight! *proud*
Look at a short impression....Ariadne at Home

Misschien eerst een kopje koffie pakken? Mijn "kort"is toch wat langer geworden zie ik ;)
Maybe you should get yourself a cup of coffee first, because my "short"became a bit longer...:)

Juule

over shoppen in Knokke
about shopping in Knokke(Belgium)









iemand nog een kopje?
who wants another cup?


Wil natuurlijk niet alles verklappen, maar meer binnenkijkers deze keer, vinden wij niet erg he!
Enjoy!
Don't want to show everything ofcourse, but more "peeks"inside other peoples houses, we DON'T mind do we?;)
Enjoy(if you can get one.......)

FRIDAY! sailing smoothly into the Weekend!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Huhhh...zie ik hier de At Home? Wacht even Lynda...ik loop even naar buiten, naar de brievenbus...!!

(Even later...) Hoera, ik wist helemaal niet dat ie vandaag zou komen...! Ik ga jouw foto's nu dus gauw in het echt bekijken!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Hij is wel heel erg leuk, helaas geen abonnement dus ff geduld voordat ik hem kan kopen maar heerlijk dat ik even heb mogen meekijken bij jou.
Fijn weekend

Liefs
Tanja

katja-Mariska zei

Die koekjes wil ik ook mmmmm.
En kan niet wachten ik koop hem iedere maand moet toch maar eens een abonnement nemen.
Ik heb stapels woonbladen liggen.
Fijn weekend!
XXX

Marjan zei

Bij mij lag ie ook op de mat, dus dat wordt genieten straks! We gaan een weekendje weg, toch jammer dat ik niet kan lezen in de auto. Ik word meteen misselijk dan.... Dus wachten tot we er zijn en dan heerlijk op de bank met een stapeltje tijdschriften!
Fijn weekend,
Juul

Elisabeth zei

Oh jeetje ik zou hem niet meer kopen ,maar als ik die mooie foto's zie sta ik Dinsdag toch wel in de Readshop .Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Claudia. zei

Ook ik heb een begin gemaakt om de ariadne at home te gaan lezen.
Maar het is nu nog een drama in de keet, drie meisjes die ruzie hebben, dus vanavond op tijd naar bed, en dan heeft moeders het rijk alleen om... inderdaad de ariadne at home verder te lezen.
Het ziet er in ieder geval wel gezellig uit, zo ver was ik al wel.

Goed weekend.
Claudia.

Thuis bij Tjits zei

mijn geluksmomentje van deze dag waarin ik mij naar het weekend sleep.. is dat ik vandaag voor het eerst de ariadne at home in de brievenbus kreeg:) heb em 7 keer kado gekregen, ik ga er dus ook even lekker voor zitten en van genieten:)

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjitske

Karin zei

Hij zit nog in de folie, leesvoer voor komend weekend. Ik snaai nog snel een koekje voor ze weg zijn ;)

Alle mooie dingen zei

ohhh komt vandaag de Ariadne... ohh ik loop straks even naar voren..
heerlijk!
lekker een kopje thee... koekje... ohh nee chocolaatje of 2
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk weekendleesvoer, nu nog even de huisbakker aankijken want het wordt natuurlijk wel een theetje-met!

Bonjade zei

Heb 'm hier ook hoor.......;0)
Heerlijk leesvoer voor het weekend.....en binnenkort een brocante special, kijk hier verheug ik mij natuurlijk op......;0)
Dusse schenk maar in die thee ik kom gezellig bij je zitten.
Liefs
FF

Anja zei

HEBBEN das duidelijk, kijk altijd die van Marieke door maar das nu niet nodig.
Fijn weekend groetjes Anja.

lia zei

Hier ligt hij ook nog in de folie. Vanavond heerlijk relaxen, kopje koffie en wat lekkers. Wijntje.... gezellig weekend.
Ook voor jou, liefs Lia

Pink Princess zei

Ja heb hem vandaag in een aantal bussen mogen gooien...nee helaas niet in de mijne. Stiekem even de voorkant bekeken en besloten hem volgende week snel te kopen ♥

Ambiente-nostalgia zei

Ja , ik heb 'm ook al. Ga straks even lezen.

Groetjes Dorine

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's, denk dat ik binnenkort maar eens een bezoekje breng aan de kiosk!

Een heel fijn weekend, groetjes, Collie

It's me zei

Achhh onze Juule.....leuk hoor ben er gisteren nog geweest !! hahahahha!!!...word er stapeldol van.......liefs fijn weekend knuf van mij.....❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......

Mayflower zei

Ohhhh.....nu toch even kunnen genieten van de Ariadne.....moet wachten tot dinsdag.
Jij vermaakt je wel het weekend.
Lieve groet, Mea

Room Seventeen zei

Ziet er leuk uit deze keer !

Petra zei

Ohow macarons, ja doe d'r ook maar koffie bij.
Die ariadne at home ziet er ook heel leuk uit.

Een lekker weekend!

Anoniem zei

Beautiful photos. And the song reminds me of when I was in high school ~ a beautiful melody ~ xox Alexandra

Jolanda zei

Hier ook gearriveerd, even gebladerd, morgen lekker lezen!

Pierelantijntjes zei

Ooh leuk. Ik zie het dan zondag, want ik mag hem altijd inzien van mijn schoonzusje.
een heel fijn weekend,
liefs Ester

La Maison zei

Yammie Yammie.
Ik koop hen altijd los, of niet ;))

Fijn weekend
Hermine

Passione Helena zei

Ooh wat een mooie foto's! Ik koop hem niet altijd, maar volgens mij is deze heel erg mooi!

Geniet met een kopje thee;-)

Een heel fijn weekend!
Liefs Helena

Sonja zei

Leuk is tie weer, twee bakjes zijn het geworden....
Maar wat doen we ondertussen met die stapel(s) die maar blijven groeien..?!

Fijn weekend!

Sonja zei

Koffie dan he! #bakjes :))

Claudia Leertouwer zei

Helaas ben ik er alweer doorheen!