Une belle histoire......

zondag 13 februari 2011

Valentijn in mijn hoofd, een mooi muziekje op de achtergrond, de zon op m'n snoet en waar kom ik uit????
Precies Parijs!. Nog nooit geweest(Eurodisney uitgezonderd;))....maar ik wil er zó graag eens heen!
Is er een beter moment om van Parijs te dromen dan vandaag?

Valentine's in my head, some nice music on the back, sun in my face and where do you think I "wander"to?
Yes...Paris! Never been there(if you don't count in Eurodisney;))...but I realy want to go there one day!
Is there a better moment to dream about Paris then today?

Eifeltoren...duhhh
Eifeltower...duhhhh

Notre Dame

Galeries La Fayette

Arc de Triomphe

zomaar een park
just a parc



terras van Ralph Lauren
terrace at Ralph Lauren


tongstrelende Macarons
Maracons from heaven

Jardin des Plantes

Seine

begraafplaats Pere Lachaise, de grootste begraafplaats van Parijs
cemetery pere Lachaise, the largest cemetery in Parijs


mijn favoriete actrice...mooie films gemaakt in Parijs
my favourite actress, made some wonderful movies in Paris

:)

"gewoon" een appartement in Parijs
just an "ordinary" appartment in Paris

zucht...
sigh...

Misschien moet ik voor nu eerst op zoek naar....
maybe for now I have to look for....



spring in Paris


Mooie zondag!

Liefs,
Lynda

ps: enveloppe ligt achter een deurtje........voor eigen bestwil;)
ps: the envelope has been put behind a little door....for my own sake;)

Leave a Comment

Vosje zei

Oh heerlijk!! Ja ik ben er wel geweest drie dagen maar dat is tekort zou er ook zo graag nog eens naar toe willen!!!
Droom maar lekker verder!
groetjes truus

La Maison zei

Geef je man voor Valentijn een treinticket voor 2 naar Parijs.
Succes verzekerd en L.E.U.K !!!

groetjes
Hermine

It's me zei

Owwwwww Parijs wij waren er al 2 keer !!! geweldig heb alles gezien...whahahhaah!! en dan de winkel van Guerlain zo mooi!!! .....zullen we een keer samen gaan ??? leuk !!!.....fijne zondag meis....heerlijke muziek !!.....liefs van mij...............❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

Pieternel zei

Yep, wij zijn er geweeest. Bijna alles gezien wat je hierboven hebt laten zien aan plaatjes. Die begraafplaats is echt geweldig, graf van Edith Piaff en van Morrison gezien...

Leuk kadootje voor je verjaardag, gewoon om vragen...

P.ieternel

Carla zei

Oh meis...dat moet je echt een keer doen hoor!!
Ik ben verleden jaar 4 dagen met mijn dochters geweest.
Zó geweldig daar!!
Ik weet nog wel een leuk hotelletje voor je hoor(met zwembad/sauna) leuk betaalbaar en redelijk centraal.

fijne zondag...en droom maar ff verder...liefs Carla.

Home is where the heart is zei

*zucht* ik heb heimwee naar Frankrijk......we gaan miss binnenkort een paar dagen Parijs, te voet wel te verstaan. Vorig jaar op de terugweg van ons vkantieadres door Prijs gereden om de Eiffeltoren van dichtbij te zien, pffff gekken zijn t maar zo geweldig om te zien.
Verstandig dat je t even weggelegd hebt...nog even en dan mag je de verpakking eraf scheuren :))) nog EVEN geduld meadje
Fijne zondag
liefs Brigitte

Tanja zei

Ik vind het Parijs van je foto's heel erg mooi, mooie foto van Audrey en die schoenen wauw helemaal geweldig.
Ik ben twee keer in Parijs geweest maar waarschijnlijk met de verkeerde man want ik heb nooit het gevoel gekregen van jouw foto's. Dus misschien een keertje overdoen met lief.
Fijn zondag en een heerlijke Valentijn. Ik ben wel heel erg benieuwd naar je kadootje.
Liefs
Tanja

Jeanette zei

Ik ben samen met mijn man naar Parijs geweest, het was bitterkoud maar het was geweldig. Heb nog lang niet alles gezien, dus misschien gaan we nog wel een keer. Leuk liedje, van Alderliefste, ik heb hen in het echt gezien toen we een aantal jaren geleden op een camping in ZuidFrankrijk stonden. Zij traden daar op, ook Sander van Caming Life was er. En zo was ik door jouw item weer even terug in Frankrijk waar we een prachtige (zeer warme) vakantie hebben beleefd.

Jij een fijne zondag en heb nog ff geduld voor je kadootje.

Lieve groet,
Jeanette

natuurlijk groen en doen zei

Ben met mijn dochter 3 dagen geweest toen ze haar HAVO diploma had gehaald.Heerlijk was het maar toen alleen de echte toeristische dingen gezien.Zou nog weleens terug willen voor heel andere minder toeristische plekjes in Parijs

groetjes Bep

Corine(THUIS) zei

Parijs...staat zeker in ons Topstedenlijstje! Ben er al een paar keer geweest, blijft mooi! Die foto van 'zomaar een park'...zo leuk dat daar dus gewoon allemaal losse stoelen staan..dat is ook echt zo! Ik geniet hier even bij jou :)
Groeten, Corine(THUIS)

Anja zei

Parijs daar moet je een keer met je lief naar toe. Zo romantisch, en prachtig. boek een weekendje, leuk voor valentijn.
Groetjes Anja.

Pierelantijntjes zei

Ben er ook nog nooit geweest Lynda. Lijkt me een geweldige stad.
Spannend hoor zo'n envelop....ben erg benieuwd.
Fijne zondag verder,
liefs Ester

Thuis bij Tjits zei

Parijs.. geweldig!! we reden vorig jaar 's nachts om 2 uur dwars door een vrij rustig Parijs en parkeerden onze bus onder de eiffeltoren, geweldig toch!!!
zo gaaf om in het donker daar te staan en op te kijken naar die geweldige, verlichte eifeltoren:)
en er is nog zoveel meer moois daar te zien.. zucht..
goed idee van Hermine, geef je man morgen een weekend Parijs kado:)
en nog 1 nachtje slapen.. dan mag je pakketje open.. gniffel.. gniffel..

lieve groetjes, Tjitske

Carla zei

Hoi Lynda,

Ik had al gezocht naar een e-mail adres, maar kon het niet zo snel vinden.
Nu zit mijn hoofd ook vol watten volgens mij, dus doe het even zo...
http://parijs.nl/hotels/par46/Parijs-Hotel-Residence-europe/
Ik heb het toen ook bij Ga samen geboekt....had daar ook gelijk de Thalys bij.
Mijn neef en zijn vrouw zijn ook in dit Hotel geweest, en die vonden het ook super.
Nou ja..je moet maar even kijken.

fijne avond...liefs Carla.

Floor zei

Nou ik zou zeggen organiseer een logweekend Parijs !

Home and Lifestyle zei

Over een paar maanden gaan we er heen en door jouw foto's kom ik al helemaal in de stemming! Top!!

Lieve groet, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Kan ik met je mee?

Jolanda zei

Gewoon doen, je bent er in een paar uur met de auto, vanuit Limburg helemaal een peuleschil. Met de tomtom rijd je overal zo naar toe. Hotelletje boeken via internet en gaan...lieve groet, Jolanda

Nieneke zei

O ja...Ik heb een "deal"met manlief; als dochter 12 jaar wordt neemt hij haar mee. Je moet Parijs namelijk zien met je geliefde OF met de man die altijd van je zal blijven houden!

Marieke Reintjes zei

Geweldig mooie foto`s lynda, vroeger in Parijs geweest met school, toen al on de indruk, nu nog méér na al je foto`s!!!!
Bedankt voor je leuke berichtje vandaag, zou een kaartje van jou wel errruuuggg leuk vind hoor!!! Maar waar mail ik mijn adres???? Helluupp???
Groetjes&Fijne avond, Marieke

Unknown zei

Ich wünsche dir wunderbare Gedanken und Träume zum Valentinstag - nicht nur Richtung Frankreich/Paris ;)))

Ganz lieben Dank für deinen Kommentar!!!

Tine

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!!

J´adore cette chanson ;)
What a romantic post ooooohhhh now I need to go to Paris!!!!! Do you want to come with me in a weekend trip?? ;)

Lots of liefs and Happy Valentine´s day!!!!!!

CatherineLovesRoses

Vær våken zei

Oooh, dear Lynda! What a perfect post!! YOu bring forth the right feelings in me for sure! That last image is that a movie? A good one? Have a lovely evening!

Kristin xo